גדעון סער בשומרון: מחזק את ראש הממשלה שיעמוד בלחצים

17,000 תלמידים התחילו את שנת הלימודים בשומרון. שר החינוך לשעבר גדעון סער: "מחזק את ראש הממשלה שיעמוד בלחצים ויבנה יותר ביהודה ושומרון" דגן: קורא לממשלה לסייע לנו בהצמחת דור העתיד לאפשר בנייה כך שילדינו לא ילמדו בקראוונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/16 19:41 כח באב התשעו

גדעון סער בשומרון: מחזק את ראש הממשלה שיעמוד בלחצים
רועי חדי, צילום: רועי חדי

מעל 17,000 תלמידים פתחו הבוקר את שנת הלימודים במועצה האזורית שומרון. את פתיחת שנת הלימודים בשומרון כיבד בנוכחותו שר החינוך לשעבר: גדעון סער.

סער קיבל יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן את ילדי כתה א' בבית הספר רמון בשערי תקווה ובבית הספר ממ"ד יקיר ביקיר.

דגן אמר באירוע: "הילדים הם הכוח שלנו והעתיד שלנו כאן בשומרון ובכל מדינת ישראל. אנחנו סומכים עליכם מבטיחים לעשות את המקסימום כדי להצמיח ולהפריח אתכם ומבקשים מהממשלה ומראש הממשלה לסייע לנו בכך. לא לעצור את הבניה בשומרון דבר שמונע מאיתנו לבנות לכם בתי ספר במקום קראוונים. לא למנוע החלת חוקי מדינת ישראל ביו"ש דבר שמקשה על כל מרקם החיים ובוודאי גם על החינוך".

גדעון סער שר החינוך לשעבר אמר לתלמידים: " אם תשקיעו בלימודים ותקשיבו להורים אתם תצליחו להגשים את כל החלומות שלכם. אם תעבדו קשה תצליחו להגשים חלומות זה תלוי בכם" סער גם התייחס לבעיית הקפאת הבנייה השקטה ביו"ש והשפעתה על בניית בתי ספר וגנים ראויים ואמר: "אני רוצה מכאן לחזק את ראש הממשלה, את הממשלה שיעמדו מול כל הלחצים שיש נגד בנייה בהתיישבות ביהודה ושומרון. אדרבה, לבנות יותר ביהודה שומרון וירושלים, זאת הארץ שלנו וחשוב מאוד לחזק אותה בבניין והלחצים יש לנו את הגיבוי של עם ישראל להדוף את אותם לחצים".