ב"תקומה" מבהירים: תומכים רק באלי כהן בבית שמש

מודעות שטענו כי רבני "תקומה" תומכים במשה אבוטבול לראשות העיר, הוכחשו נמרצות על ידי המפלגה. "הבית היהודי": מוטב שאבוטבול יתמקד בעשייה במקום להוציא הודעות תמיכה שלא הגיעה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/10/13 14:37 יז בחשון התשעד

ב"תקומה" מבהירים: תומכים רק באלי כהן בבית שמש
יחצ, צילום: יחצ

בבית היהודי וב“תקומה“ מכחישים היום (ב‘) כי הביעו תמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש, זאת בניגוד למודעות שפורסמו בימים האחרונים, בהן נכתב כי רבני מפלגת תקומה תומכים בראש העיר החרדי לראשות עיריית בית שמש.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/102120138084.m4a[/embed]

ראשי מפלגת תקומה הוציאו הודעת הכחשה ומבקשים ממחנה אבוטבול שלא לעשות ניצול ציני בשמם של רבני המפלגה. מנכ"ל תקומה-הבית היהודי, נחי אייל, אומר כי "בימים האחרונים מופצת שקרית בה ישנה גניבת דעת מרבני וחברי מפלגת תקומה, בהבעת תמיכה במועמד ש"ס לראשות בית שמש. המפלגה מגנה כל שימוש ציני ברבניה במודעות תמיכה לבחירות ומכחישה מכל וכל את האמור במודעה“.

שר השיכון, אורי אריאל, ויו"ר מפלגת תקומה הוציא הודעה בשם המפלגה ובשמם של הרבנים, להצביע לאלי כהן ולרשימה 'בית שמש חוזרת'. מהבית היהודי נמסר בתגובה למודעה השקרית של תמיכה לכאורה של רבני תקומה במועמד ש"ס לראשות בית שמש: ”רבני תקומה לא הביעו תמיכה במר משה אבוטבול, ומוטב שיתמקד בעשייה בבית שמש במקום להוציא תמיכה שמעולם לא התקבלה“.

ממטה אלי כהן נמסר בתגובה כי ”השקרים וההשמצות נגד רוב תושבי בית שמש חצו היום גבול חדש והגיעו להטעיה של דעת תורה. אבוטבול ואנשיו שיקרו ביודעין לרבנים והוציאו מהם ברמיה מכתב שכאילו תומך בהם. אנו שמחים שגם רבני תקומה כמו רבני בית שמש סומכים על אלי כהן, שינהיג את העיר לעתיד טוב יותר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן