בשורה לנבחנים להסמכה ברבנות: רישום דרך האינטרנט

הרבנות הראשית לישראל חתמה חוזה עם חברה שתטפל במערך הבחינות לדיינות ולרבנות. מנכ"ל המשרד לשירותי דת "זו מהפכה של ממש שתביא בשורה והקלה לאלפי הנבחנים".

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 10/02/16 15:05 א באדר א'

בשורה לנבחנים להסמכה ברבנות: רישום דרך האינטרנט
shutterstock, צילום: shutterstock

לאחר שברבנות הראשית לישראל בחרו את החברה שתנהל את מערך הבחינות לדיינות ורבנות את חברת 'מרמנת', נחתם היום (ד') החוזה הרשמי במשרדי המשרד לשירותי דת, באמצעותו יוכלו הנבחנים להירשם ולקבל תוצאות באינטרנט כמו שנעשה בבחינות הבגרות.

עו״ד עודד פלוס מנכ"ל המשרד לשירותי דת אמר כי מדובר במהפכה שתקל על חיי הנבחנים : "שמח שהגענו לרגע הזה. זו מהפכה של ממש שתביא בשורה והקלה לאלפי הנבחנים מדי שנה באמצעים מתקדמים תוך זמינות וטכנולוגיה מתקדמת״

בשנים האחרונות עלה באופן עקבי מספר הנבחנים במבחני הרבנות הראשית להסמכה לרבנות ולדיינות שמגיע כיום ל-6000 נבחנים בשנה. בעקבות העלייה התלולה, התקשתה מחלקת הבחינות להשתלט על הכמות הרבה של הנבחנים, ולכן התקבלו תלונות רבד מצד הנבחנים על העיכובים הרבים במסירות תוצאות הבחינות, שלעיתים אף הגיעו לעיכובים של למעלה משנה וחצי.

בהתאם להוראה של הרב הראשי דוד לאו, עמלו גורמי המקצוע ברבנות הראשית על בניית המכרז המורכב שכלל מאות העמודים והשוקע בו זמן ומחשבה רבה מתוך מטרה להביא את התוצאה הטובה ביותר לנבחנים. לבסוף נבחרה חברת מרמנת, שתטפל בהליך הרישום לבחינה דרך מערכת ייעודית חדשה מתקדמת טכנולוגית, אתר אינטרנט ומוקד טלפוני שיחלו לפעול בעוד כשבועיים.

חברת מרמנת הינה חברה ידועה בעלת מחזור כספי של מאות מיליוני שקלים בשנה וידועה במקצועיותה הרבה ובניסיונה רב השנים במתן שירות לנבחנים בין היתר בעבודה בעלת אופי דומה עם ובשיתוף משרד החינוך ורשויות מקומיות. הליך בדיקת הבחינות יישאר ברבנות הראשית ע״י שני בודקים שונים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן