ברקת למען יהודה ושומרון: "יש לפעול להסדרת ההתיישבות"

איתות מירושלים. בכנס של פורום 'דרור בליכוד', התייצב, ראש העיר י-ם ניר ברקת, לצד ההתיישבות ואמר כי "איש אינו יכול להטיל דופי בזכותנו על ארץ ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/09/16 09:20 ג באלול התשעו

ברקת למען יהודה ושומרון: "יש לפעול להסדרת ההתיישבות"
יחצ, צילום: יחצ

ניר ברקת יוצא להגנת ההתיישבות ביהודה ושומרון. בכנס פעילי ליכוד הצהיר ראש עיריית ירושלים כי יש לפעול למען הסדרת ההתיישבות.

״איש אינו יכול להטיל דופי בזכותנו על ארץ ישראל". אמר ברקת בכנס והרחיב על אחריות הממשלה בכל מה שנוגע ליהודה ושומרון, "המדינה מחויבת לתושבים המתגוררים ביהודה ושומרון ועל כן יש לפעול להסדרת ההתיישבות". בכנס, שעסק בנושא מדיניות ואסטרטגיה בירושלים, דיבר ברקת על הצורך המציאת פתרונות הולמים כשהוא רומז לנעשה בסוגיית עמונה, "ממשלת ישראל חייבת למצוא את הפתרונות החוקיים והמשפטיים ההולמים וליישמם באופן ממלכתי ונחוש״.

אריאל קלנר ממייסדי פורום דרור בליכוד אמר באירוע: "השמאל, שלא הצליח לנצח אותנו בקלפי ולא הצליח להפיל אותנו דרך החקירות, עבר לדרך השלישית והמסוכנת ביותר - אומר לנו - 'תיהנו ממנעמי השלטון, אבל את המדיניות אנחנו נקבע'. לדבריו השלטון הוא שלטון ימין והמדיניות צריכה להיות בהתאם לכך, "אסור לתת לפקידות או למערכת המשפטית לגרור אותנו להרס ההתיישבות. יש להסדיר מיידית את עמונה, עופרה וכל שאר ההתיישבות. נבחרנו כדי לשלוט ולא כדי להיות בשלטון ולבצע את מדיניותם של אלה שנכשלו בקלפי".