ברקת: ירושלים מאוחדת בחג הסוכות

אפילו ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, רכש סט ארבעת המינים למהדרין לכבוד חג הסוכות. ברקת: "ארבעת המינים שאנו מאגדים ביחד מייצגים את האחדות של עם ישראל וההתחברות בין הקבוצות והציבורים השונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/13 10:06 יד בתשרי התשעד

ברקת: ירושלים מאוחדת בחג הסוכות

אתמול (ג'), ערב חג הסוכות, סייר ראש העיר ירושלים ב"שטיבלך", בו נמצא שוק ארבעת המינים וממוקם בשכונת קטמון בעיר, יחד עם הרב שמואל זעפרני, ראש לשכתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל וראש ישיבת ההסדר המאירי, במטרה לרכוש סט ארבעת המינים.

ברקת נפגש בשוק עם תושבים מהשכונה ועם המוכרים וזכה לקריאות תמיכה לקראת הבחירות לתפקיד ראש עיריית ירושלים שיתקיימו בחודש הבא. לאחר בירורים ובדיקת ההיצע המגוון, בחר ברקת בסט ארבעת המינים למהדרין לכבוד החג.

"ארבעת המינים שאנו מאגדים ביחד, האתרוג, הלולב, ההדס והערבה, שכל אחד מהם מסמל קבוצה אחרת בעם ישראל, מייצגים את האחדות של עם ישראל וההתחברות בין הקבוצות והציבורים השונים“, אמר ברקת, שציין כי הוא ”מאחל לתושבי ירושלים, שלא נחלקה לשבטים, להמשיך ולחזק את האחדות בין כל הציבורים והמגזרים בעיר“.

”ירושלים הפכה בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל שמושך אליו מיליוני ישראלים ותיירים מרחבי העולם, ולראשונה עקפה את חיפה ותל אביב בכמות המבקרים של תיירות פנים-ישראלים. אנו בעיריית ירושלים נעשה את המיטב כדי לארח את המוני העולים לרגל בחג הסוכות וניתן שירות למאות אלפי תושבי ירושלים שיוכלו לחגוג כהלכה את חג הסוכות“, הוסיף ברקת.