ברקת: הירושלמים לא טיפשים, התושבים בוחרים ולא העסקנים

בכנס בו השתתפו כ-400 אנשי ליכוד, אמר ראש עיריית ירושלים כי "ירושלים, עיר הקודש והצדק, איננה עניין לעסקנות פוליטית ולאינטרסים צרים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 02/09/13 10:19 כז באלול התשעג

ברקת: הירושלמים לא טיפשים, התושבים בוחרים ולא העסקנים
חן כליפה, צילום: חן כליפה

כ-400 אנשי ליכוד הגיעו אמש (א‘) למפגן תמיכה בראש העיר המכהן, ניר ברקת, המתמודד לכהונה שנייה מול מועמד הליכוד-ביתנו, משה ליאון.

בכנס אמר ברקת כי ”עבורי ירושלים זו שליחות ומשימת חיים. ב-5 השנים האחרונות קידמנו את ירושלים בכל התחומים. הפוטנציאל האדיר של ירושלים מתממש. אנחנו מובילים בכל התחומים ואין תחום שלא נגענו בו. אנחנו מתכוונים להמשיך בעשייה ולממש את התכנית שלנו ל-5 השנים הבאות“.

ברומזו לליאון אמר ברקת כי ”לא כולם רוצים לקחת את ירושלים קדימה. ישנם כאלה שרוצים לקחת את העיר אחורה ואנחנו לא ניתן להם! כי הם מפלגים את המחנה הציוני והלאומי על מנת לקדם אינטרסים אישיים. הם לא הליכוד האמיתי. הם לא ירושלמים אמיתיים“. לדבריו, ”ירושלים עיר הקודש, עיר הצדק, איננה עניין לעסקנות פוליטית ולאינטרסים צרים. מי שבא לשלוט בירושלים ייכשל! לירושלים צריך לבוא כמשרת ציבור“.

עוד הוסיף ברקת כי ”הציבור הירושלמי לא טיפש. התושבים הם הבוחרים ולא העסקנים והם מצביעים לטוב ביותר עבור ירושלים“. הוא ציין כי ”הציבור מזהה היטב למי יש את הד.נ.א. הירושלמי ומי בא מגבעתיים. מי ירושלמי אמיתי - ומי בא להשתלט על ירושלים - מי מכבד את ראש הממשלה ומי פועל נגדו, מי מייצג נאמנה את בוחרי הליכוד בעיר ומי מייצג אינטרסים זרים לערכי הליכוד“.