ברקת בעיר דוד: זוכר את העבר לקראת העתיד

רגע לפני הבחירות, סייר ראש עיריית ירושלים בעיר דוד וקרא לתושבי ירושלים "לקחת אחריות על עתידם ולהגיע מחר לקלפיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/10/13 17:15 יז בחשון התשעד

ערב הבחירות לרשויות המקומיות, סייר היום (ב') ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, יחד עם חברי סיעתו, "ירושלים תצליח", בעיר דוד. הסיור נערך בהדרכתו של דוד בארי (דודל'ה), אשר חשף לפני המשתתפים את הרחוב החדש שהתגלה לאחרונה בעיר דוד, אשר ממנו היו עולי הרגל עוברים בדרכם להר הבית. ברקת ציין כי "כל מי שביקר לאחרונה בעיר דוד יכול להבין את המהפך החיובי בחיבור שבין כל חלקי ירושלים".

דודל'ה בארי, יו"ר עמותת אלעד, הודה בחום לראש העיר ניר ברקת על פועלו במשך חמש השנים האחרונות למען חיזוקה ופיתוחה של עיר דוד והבאת מיליוני מבקרים לסייר בה ואיחל לו הצלחה בבחירות מחר לראשות העיר.

ראש העיר ניר ברקת אמר לחברי סיעתו כי בחר לסיים את מערכת הבחירות בעיר דוד, המקום שבו התחילה ההיסטוריה היהודית של ירושלים בכדי לזכור את העבר רגע לפני שתושבי ירושלים קובעים את העתיד.

ראש העיר ניר ברקת: "אני קורא מכאן, המקום ממנו הכל התחיל, לתושבי ירושלים לקחת אחריות על עתידם ולהגיע מחר לקלפיות ולבטא את בחירתם באופן דמוקרטי. מוטלת אחריות אישית על כל אחד ואחת מתושבי העיר לבוא ולהצביע כדי שהירושלמים יהיו אלה שיכריעו את עתידם ולא אותם פוליטיקאים המנסים להשתלט עליהם."