ברוך מרזל: אם אפסל לא בטוח שאתמוך באלי ישי

ברוך מרזל חושף את טיב שיתוף הפעולה בין עצמה יהודית למפלגת ´יחד´ של אלי ישי ומבהיר "אנחנו בבלוק טכני. לא ברור לי אם אתמוך בישי. אנחנו צריכים כדי להצביע הזדהות אידאולוגית מוחלטת".

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/02/15 19:29 כה בשבט התשעה

ברוך מרזל: אם אפסל לא בטוח שאתמוך באלי ישי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ברוך מרזל, שנפסל בשבוע שעבר בועדת הבחירות המרכזית וממתין לתוצאות בית המשפט העליון בדבר האפשרות שיפסל מהתמודדות בבחירות הקרובות, חשף ברדיו גלי ישראל את כוונותיו האמיתיות מבחינת הצבעה בקלפי ותמיכה במפלגת 'יחד' בה הוא אמור לרוץ, במידה ויפסל.

"קודם כל אנחנו בבלוק טכני. אם אני אתמוך באלי ישי, נראה, אנחנו נראה את הדברים" אמר מרזל ולאחר שנשאל מדוע אמר "לא ברור לי שום דבר, אני מקווה שאנחנו לא נפסלים. בעזרת השם, אם הכל יעבור בשלום אנחנו נתמודד ונעבור".

מרזל הסביר מדוע לא יתמוך בישי במידה ויפסל. "אני לא מחליט בדברים האלה, יש לנו מזכירות והנהלה ורבנים, מה שהם יחליטו אנחנו נעשה. "אני הולך איתו (עם ישי) בבלוק טכני. בלוק טכני זה הכוונה שאנחנו נשארים באופוזיציה. אני לא בטוח שאני יכול לתמוך בממשלת נתניהו מבפנים בכל מקרה. אנחנו צריכים כדי להצביע הזדהות אידאולוגית מוחלטת ולדעת שאני יודע שאני מצביע למישהו שלא ישב בממשלה שמשחררת מחבלים, לא יושב בממשלה של שתי מדינות לשני עמים".