"ברגע אחד איבדנו חצי מצוות ההדרכה שלנו"

בסניף "בני עקיבא" במושב בר יוחאי מתקשים להתאושש מהאסון הכבד שגבה את חייהם של שמונת בני משפחת אטיאס, מהם שלושה מדריכים וחניכה אחת שהיו חלק בלתי נפרד מפעילות הסניף

חדשות כיפה אורי פולק 23/05/12 10:20 ב בסיון התשעב

"ברגע אחד איבדנו חצי מצוות ההדרכה שלנו"
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

סניף תנועת הנוער "בני עקיבא" במושב בר יוחאי, עדיין מתקשה להתמודד עם גודל האסון. אמש (ג') ליוו אנשי הסניף את שמונת בני משפחת אטיאס בדרכם האחרונה, לאחר שאתמול לפנות בוקר נהרגה רוב המשפחה בתאונת דרכים קטלנית, בדרך לטבריה.

אלישיב, נריה ואביה ז"ל, בני משפחת אטיאס, הדריכו בתנועת "בני עקיבא" כחלק בלתי נפרד מסניף בר יוחאי. שירה ז"ל, אחותם, הייתה לחניכת התנועה בסניף המקומי.

היום הקימו חניכי התנועה סוכת אבלים במושב, בה ישהו בני הנוער בכדי להתאבל על מות יקיריהם, מדריכי הסניף. בתקופה הקרובה ילווה צוות חינוכי את פעילות הסניף, בכדי לאפשר מענה רגשי נכון לחניכי הסניף ולילדי המושב.

קומונרית סניף בר יוחאי סיפרה כי "איבדנו ברגע אחד כמעט חצי מצוות ההדרכה שפעל בו, חניכי הסניף שאותם הדריכה אביה ז"ל החליטו על אף האובדן הגדול לקיים את כל הפעילויות אשר אביה תכננה לעשות איתם. כך, הם מרגישים, ינציחו את שמה על הצד הטוב ביותר".

זאבי חבר, רכז מחוז צפון, סיפר לכיפה כי "מבחינתנו התחושה היא של פיגוע אזרחי, הייתי היום עם בני הנוער בסניף, החניכים לא מעכלים את האסון, ובעיקר נזכרים וכואבים את אובדן המשפחה. משפחת אטיאס לקחה חלק בסניף השונות, מתוך רצון תמידי לעזור ולתמוך".