בקרוב: סניף בני עקיבא חדש בראשון לציון

לאחר משא ומתן ארוך הונחה אבן הפינה לסניף בני עקיבא החדש בראשון לציון במימון הסתדרות הפועל המזרחי והעיריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/13 13:23 י בחשון התשעד

בקרוב: סניף בני עקיבא חדש בראשון לציון
יחצ, צילום: יחצ

אבן פינה לסניף בני עקיבא החדש במערב ראשון לציון הונחה אמש (א‘), לאחר משא ומתן ממושך בין ”הפועל המזרחי“ לבין העירייה. בנוכחות נציגי העיריה, מזכ"ל הפועל המזרחי, אבי סולימן, יו"ר הבית היהודי בראשון לציון, אלי יבלון הורים וחניכים הונחה אבן הפינה לסניף בני עקיבא החדש בראשון לציון מערב שיוקם על שטח שהקצתה העיריה לטובת החניכים.

לאחר שנים של משא ומתן למציאת המקום והמימון סוכם כי הפועל המזרחי תקצה כמיליון שקלים לטובת הבנייה שתימשך כשנתיים יחד עם מימון של העיריה. בטקס הובטח כי העיריה, שקיבלה את ההחלטה זמן רב לפני הבחירות, תפעל יחד עם יו"ר "הבית היהודי" בעיר, חבר מועצת העיר אלי יבלון שעמל קשות ופעל לטובת הענין במשך זמן רב.

מנכ"ל העיריה, פרנקו גונן, ונציג בני עקיבא, שנכחו בטקס ברכו על המוגמר ויחד עם שאר המוזמנים חתמו על הקלף שנטמן באדמה.

אבי סולימן, מזכ"ל הפועל המזרחי והעומד בראש קרן "תורה ועבודה" אמר בטקס כי "מדובר באירוע מרגש וחשוב לעיר ולתנועת בני עקיבא שיחד איתנו הצלחנו להגיע ליום חשב זה כדי שסופסוף יהיה בית חדש ויפה לנוער שלנו. אני כמזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחי גילית אוזן קשבת לפניות הרבות שהגיעו מצד נציגי הציונות הדתית בעיר ובני עקיבא ובחפץ לב הסכמת לתרום מצידנו את החלק הכספי שעומד על כמיליון שקלים לטובת הקמת הבניין. אין לי ספק כי הנוער של העיר ראשון לציון יידע לנצל מעתה את המבנה החדש ומ"ראשון לציון תצא תורה", והרבה מ"אהבת לרעך כמוך", אמרה שדגל בה רבי עקיבא".