בקרוב יחלו שיחות לאיחוד שתי המפלגות המרכיבות את הבית היהודי

בנט ואורי אריאל סיכמו על פתיחת שיחות לאחדות בין מפד"ל החדשה לאיחוד הלאומי-תקומה, כבר בימים הקרובים, עד להשגת הסכם אחדות קבוע והשתלבות למפלגה אחת

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/10/13 15:47 כט בתשרי התשעד

בקרוב יחלו שיחות לאיחוד שתי המפלגות המרכיבות את הבית היהודי

לאחר ההצלחה בבחירות האחרונות של האיחוד בין שתי המפלגות המרכיבות את הבית היהודי, סוכם אתמול (ד‘) בין השרים נפתלי בנט ואורי אריאל על פתיחת שיחות לאחדות בין המפלגות. השיחות יפתחו בימים הקרובים בעזרת צוותים של המפלגות, עד להשגת הסכם אחדות קבוע והשתלבות למפלגה אחת.

כזכור, לפני הבחירות האחרונות חתמו יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ויו"ר האיחוד הלאומי-תקומה השר אורי אריאל על הסכם אחדות בין המפלגות, ובמסגרתו סוכם על פתיחת דיון לאחר הבחירות, והתהליך כעת יוצא לדרך.

יו"ר הבית היהודי השר בנט אמר כי "הבית היהודי גדל ונפתח לציבורים נוספים, והאחדות היא הבסיס שלנו כדי לצמוח ולגדול. הדרך לחזק את הזהות היהודית של מדינת ישראל ולהתחזק עוברת בגוש לאומי וציוני ומשמעותי. האחדות הוכיחה את עצמה, ואפשרה לנו להגיע לעמדות מפתח והשפעה שלא היו לציונות הדתית מעולם, ואנחנו נמשיך לפעול לאחדות גם בבחירות הבאות".

יו"ר האיחוד הלאומי-תקומה השר אורי אריאל: "ארץ ישראל זקוקה לאחדות מלאה של כל אוהביה, ואנו נקיים זאת. בזכות האחדות אנחנו יכולים לעמוד היום איתן למען ארץ ישראל. רב המשותף על המפריד ואנחנו נפעל להביא אחדות לקראת הבחירות הבאות. זה מה שהציבור שלנו רוצה- ובצדק".