בצל פינוי עמונה: אכלוס של 18 יח"ד חדשות בגבעת התמר באפרת

המועצה המקומית אפרת העניקה הבוקר 'טופס 4' לעשרות יחידות דיור חדשות בתחומי המועצה ואישרה למעשה כי הליכי התכנון והבנייה של יחידות הדיור הללו הסתיימו. ראש המועצה, עודד רביבי: "הסתיימה דרך שהחלה לפני 20 שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/16 16:44 יח בכסלו התשעז

בצל פינוי עמונה: אכלוס של 18 יח"ד חדשות בגבעת התמר באפרת
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יחד עם הידיעה על אישור המתווה והישארות תושבי עמונה על ההר במתווה החדש, מבשרים במועצת אפרת כי חתמו היום על טופס 4 ל-18 יחידות בגבעת התמר: בטקס החתימה השתתפו בין היתר דיירי הדירות החדשות וראש המועצה עו"ד עודד רביבי.


המועצה המקומית אפרת העניק הבוקר טופס 4 (טופס אישור אכלוס) ל-18 דירות שנבנו בגבעת התמר על ידי קבוצת רכישה ויזמים מקומיים. בסך הכל אומרים במועצה ייבנו בפרוייקט זה 450 דירות.
עודד רביבי ראש המועצה ציין בטקס החתימה כי"הדרך לבנייה זו החלה לפני כעשרים שנים כאשר עלו יהודים לגבעת התמר ורצו לבנות ולהתיישב, יהודים אחרים עלו גם כן ומנעו זאת בעדם. אבל בדבקות ובנחישות יחד עם תכנון נכון ובעבודה על פי כל הכללים, אנחנו סוגרים היום מעגל וחותמים על אותן יחידות דיור ראשונות, שהן הסנונית הראשונה מבין מאות יחידות דיור שהליך בנייתן עתיד להסתיים בחודשים הקרובים"

במועצה ציינו עוד כי כיתות גן חדשות כבר מוכנות לקליטת תלמידים חדשים וכי בית הספר המרכזי של השכונה החדשה נבנה בימים אלו וסיום בנייתו צפוי להסתיים בראשון לספטמבר 2017. רביבי הוסיף ואמר כי"מוסדות הציבור גם כן כבר בהליך בנייה אחרון, ביום יומיים הקרובים יגיעו נציגי חברת החשמל ויחברו את הבתים הראשונים למערכת החשמל. אין דרכי קיצור, כאשר עובדים על פי הכללים למן הרגע הראשון ועד האחרון מקבלים את הבתים בשקט ובבטחה. ההתיישבות היהודית גדלה ביהודה ושומרון באופן מרשים מאוד".


(צילום: יחצ)