בפורום תקנה מגיבים לכתב האישום הקל של הרב אלון

פרסום ראשון: חבר פורום "תקנה" ממהר לתרץ את כתב האישום הקל יחסית שהוגש נגד הרב מוטי אלון, בטענה כי העדויות שהגיעו אל הפורום לא נכללו בו, בשל סירוב הנפגעים להתלונן

חדשות כיפה אורי פולק 02/11/11 19:29 ה בחשון התשעב

בפורום תקנה מגיבים לכתב האישום הקל של הרב אלון

חבר בכיר בפורום "תקנה" מגיב הערב (ד') לכתב האישום הקל יחסית שהוגש היום נגד הרב מוטי אלון, בטענה כי על פי החשד ביצע מעשים מגונים בשניים מתלמידיו. בשיחה עם כיפה הסביר חבר הפורום כי העדויות שהגיעו אל הפורום, אלו שהביאו אותו לפרסם את האזהרה הראשונה נגד הרב אלון, היו נרחבות ומשמעותיות הרבה יותר.

לדבריו העדויות הללו לא נכללו בכתב האישום שהוגש נגד הרב אלון, בשל סירובם של הנפגעים להתלונן נגדו במשטרה. לטענתו, העדויות שהגיעו למשטרה, אלו המתייחסות למעשים שבוצעו לכאורה בין השנים 2003-2005, הינן פועל יוצא של פרסום פורום "תקנה". הגורם מסביר כי "אם לא היינו מפרסמים את האזהרה הראשונית נגד הרב אלון, ספק אם העדויות היו מגיעות למשטרה - ובטח שלא היה מוגש נגדו כתב אישום".

כפי שדווח בכיפה, כתב האישום נגד הרב אלון, שאושר על ידי היועץ המשפטי לממשלה ועל דעת פרקליט המדינה, מייחס לרב אלון שני אישומים בגין עבירות מין שבוצעו בשני מתלוננים קטינים, במספר הזדמנויות. המעשים בוצעו לכאורה בין השנים 2003-2005. על פי האישום הראשון, הרב אלון ביצע לכאורה מעשה מגונה בכח, פעמיים, בשני הנערים. האישום הנוסף שנמסר מייחס לרב אלון ביצוע מעשה מגונה בקטין, תוך ניצול יחסי מרות, שלוש פעמים.

עו"ד ציון אמיר, המייצג את הרב אלון במשפטו, אמר היום כי כפי שהרב הכחיש עד כה את המיוחס לו, הוא עדיין מאמין בניקיון כפיו. "בפני הרב אילון אכן הוגשה הצעה להסדר טיעון, שעל פניה נראיתה נדיבה, אך הוא דחה אותה ללא היסוס כי אין לו ספק בחפותו", אמר עו"ד אמיר.

כזכור, לפני כמעט שנתיים האשימו חברי פורום תקנה את הרב אלון ב"מעשים המנוגדים לערכי המוסר והקדושה" לדבריהם הרב אלון הפר את הסיכום שנערך עימו במסגרתו אמור היה לחדול מעיסוק חינוכי-ציבורי, ולכן נאלץ הפורום לפרסם את האשמות נגדו. הרב אלון מצידו סרב להתייחס באופן ישיר להאשמות נגדו, וציין כי הוא מקבל את הייסורים באהבה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן