בעקבות התקרית אמש: צה"ל תקף בסיס של דעאש בסוריה

לאחר שאתמול חוסלו 4 מחבלי דעאש שפתחו באש לעבר כוח גולני, צה"ל ממשיך להגיב. הלילה תקף חיל האוויר בסוריה, מתקן של ארגון המדינה האסלאמית ששימש לפעולה נגד צה"ל

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/11/16 07:12 כז בחשון התשעז

בעקבות התקרית אמש: צה"ל תקף בסיס של דעאש בסוריה
Ofer Zidon, פלאש 90, צילום: Ofer Zidon, פלאש 90

צה"ל תקף הלילה (ב') מתקן של ארגון הטרור דעאש, זאת בתגובה לירי אתמול על כוח גולני שעסק בפעילות מבצעית סמוך לגבול הסורי.

התקיפה בוצעה באמצעות חיל האוויר והיא כוונה כלפי מתקן של ארגון הטרור המדינה האסלאמית בדרום רמת הגולן הסורית. יעד התקיפה היה מתקן צבאי נטוש, שהיה בעבר בשימוש האו"ם ושימש את מחבלי הארגון לתקיפת כוחות צה"ל ולפעילותם בסמוך לגבול. פעולת צה"ל הלילה מהווה המשך המשך לתקיפה שבוצעה אתמול, זאת במטרה למנוע חזרתה של מחבלי הארגון למתקן המהווה איום מהותי במרחב.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול להגנת תושבי מדינת ישראל תוך שמירה על חופש הפעולה של צה"ל בשטחה הריבוני של מדינת ישראל, ולא יהסס לפעול אל מול ארגוני טרור הפועלים כנגדה".

אתמול פתחו מחבלי דעאש בירי לכיוון כוח חטיבת גולני ששכב במארב על הגבול. הלוחמים השיבו באש בירי קל ופצצות מרגמה ובהמשך כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר מקורות הירי וחיסל את ארבעת המחבלים שירו במקלע כבד מטנדר. בתקרית לא היו נפגעים לכוחותינו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן