בעקבות הפרסום ב'כיפה': ב fedex מצהירים שיגיעו לכל מקום בארץ

בשבוע שעבר פירסמנו ב'כיפה' שחברת fedex סירבה לשלוח חבילה לנווה צוף. למרות מקרה נוסף שהופנה לחברה שבו משלוח לא הגיע ליו"ש בחברה מבטיחים: "מדובר בטעות אנוש. אנו מגיעים לכל מקום בארץ"

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/08/16 11:07 ו באב התשעו

האם סיפורה של ד' מנווה צוף, שלא קיבלה את המוצר שהזמינה לביתה, יהיה האחרון? אם אתם שואלים את חברת fedex אז ככל שזה תלוי בהם ובמדיניות החברה, התשובה היא כן.

בשבוע שעבר פירסמנו את סיפורה של ד' שהזמינה מוצר וביקשה שישלחו לה אותו לביתה שבנווה צוף. חברת fedex שהייתה אמונה על השילוח טענה, כך על פי ד', שאין אפשרות להגיע עד למקום מגוריה על כן נאלצה ד' לספק כתובת אחרת.

בעקבות פרסום הכתבה, פנו אלינו מחברת fedex וביקשו לדבר עם ד' ע"מ לברר את נסיבות המקרה וכדי לוודא שהוא לא יישנה בעתיד. לאחר ששוחחו איתה אמרו לנו בחברה כי "מבדיקה שנערכה עם מנהלים בכירים בחברה עלה, כי מדובר בטעויות אנוש של נציגי שירות. ביקשנו מהלקוחה שאם היא נתקלת במקרה דומה שתערב אותנו ללא דיחוי עם פרטים רלוונטיים כדי שתהיה בקרה על הנושא. חשוב לנו לוודא שהמקרה הזה לא חוזר על עצמו". עם זאת הוסיף גורם בכיר ב fedex ואמר ל'כיפה' כי "אנו מגיעים לכל מקום, כמובן בכפוף ובהתאם למגבלות התנועה של הרשויות המתאימות והרלוונטיות (משטרת ישראל, צה"ל וכו')".

כשדיברנו שוב עם ד' וסיפרנו לה על תגובת החברה, היא ציינה בפנינו שזכור לה לפחות עוד מקרה דומה אחד שבו לא קיבלה מוצר שהזמינה לביתה שבחבל בנימין כך שלתלות את הבעיה ב'טעות אנוש' מעט תמוה בעיניה. בהמשך נודע לנו על מקרה נוסף שבו חן בלוט, תושבת נווה צוף גם היא, נתקלה בבעיה עם משלוח מוצר לביתה לאחר ש fedex סירבה לבצע את השילוח, "הזמנו כיורים ובחברה שממנה הזמנו אמרו שאין בעיה שהמשלוח יגיע עד אלינו. כעבור יומיים התקשרו אלינו שוב ואמרו לנו ש fedex אמרו להם שאלינו לא מגיעים. זה היה לי מוזר כי מחברות אחרות כן מגיעים לפה. בסוף נאלצנו לנסוע לכפר סבא להביא את הדברים בעצמינו".

כשפנינו שוב ל fedex עם הסיפור הנוסף של ד' וסיפורה של חן, מסר לנו גורם בכיר בחברה כי "מבדיקה שנערכה אני אומר שוב, ההנחיה החד משמעית היא שמגיעים לכל מקום בישראל".

נקווה שמקרים כאלה אכן לא יחזרו על עצמם ובכל זאת, היה ומי מהקוראים או הקוראות שלנו נתקל בסיפור דומה, תמיד ניתן לפנות למערכת 'כיפה' ולפנות גם לוועד מתיישבי השומרון שכזכור מהכתבה הקודמת, מעמידים לרשות המתיישבים מוקד סיוע משפטי שנועד לפתור בעיות דומות במהירות.