בעצת הרב הצבאי הראשי: משפחתו של אורון שאול החלה לשבת שבעה על מות בנם

שבוע לאחר מותו של החייל אורון שאול, החליטו משפחתו בעצת הרב הצבאי הראשי רפי פרץ ולאחר קבלת תשובות באשר לקביעת מותו של החייל, להתחיל לשבת שבעה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/07/14 19:46 כט בתמוז התשעד

בעצת הרב הצבאי הראשי: משפחתו של אורון שאול החלה לשבת שבעה על מות בנם
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שבוע בדיוק לאחר שהחייל אורון שאול נהרג מפגיעת טיל נגד טנקים בנגמ"ש בו נסע עם חבריו מגולני, ושלושה ימים לאחר שנקבע באופן רשמי כי אורון נהרג בפגיעה, החלה המשפחה לשבת שבעה על מותו של בנם.

בימים האחרונים קיבלה המשפחה את התשובות מהגורמים הבכירים ביותר בצבא בנוגע לבנם שמוגדר כעת חלל שמקום קבורתו לא נודע. היום קיבלה המשפחה את ההחלטה לשבת שבעה בעקבות המלצתו של הרב הראשי. עם זאת, לוויה לא תתקיים.

רחלי גזית, בת דודתו של החייל אורון שאול, יצאה החוצה אל המצלמות ואמר כי "גורמים צבאיים היו אצל המשפחה ונתנו לה הסברים. לאחר שענו על השאלות החליטה המשפחה לשבת שבעה על אורון, החל מהיום".

לבית משפחת שאול בפוריה עילית הגיעו היום (א') הרב הצבאי הראשי תא"ל רפי פרץ, הפתולוג הראשי במכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל וראש מחלקת נפגעים בצה"ל, סא"ל יפה מור. בשיחה ארוכה מסרו השלושה מידע הלכתי ורפואי על הנסיבות בגינן קבע הרב פרץ ביום שישי האחרון שאורון הוא חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע.