בעלי מצב הרוח יגיש הצעה לרכישת מקור ראשון

אלי עציון, מבעלי חברת 'אשדיר' צפוי להגיש הצעה לרכישת 'מקור ראשון'. עוד נודע כי נוני מוזס מוותר על העיתון הקורס

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 24/03/14 11:34 כב באדר ב'

בעלי מצב הרוח יגיש הצעה לרכישת מקור ראשון
יחצ, צילום: יחצ

רגע לפני המועד האחרון להגשת הצעות לרכישת העיתונים 'מקור ראשון' ו'מעריב', אשר יחול בשעה 17:00 היום (ב'), רשימת המעוניינים הולכת וגדלה.

ליו"ר בשבע, דודו סעדה, מצטרפים היום בעלי עלוני השבת 'מצב הרוח' ו'שבתון' - אלי עציון ושוקי גולובינסקי.

חברת 'אשדיר' האחראית על הפצת עלוני השבת, בבעלותם של עציון וגלובינסקי, תגיש היום (ב') הצעת רכישה לעיתון 'מקור ראשון'. עציון, אשר משמש גם כיו"ר מרכז אגודת הספורט הדתי 'אליצור, נחשב כמקורב למפלגת 'הבית היהודי' וכן שימש בעבר כיועצו של חבר הכנסת לשעבר זבולון אורלב, וכיום משמש כפעיל מרכזי של המפלגה בפתח תקווה.

בתוך כך, אמש (א') הודיעה קבוצת 'ידיעות אחרונות' בבעלות נוני מוזס, שלא להגיש הצעת רכישה לעיתונים 'מקור ראשון' ו'מעריב'. גורם נוסף אשר נכנס לתמונה ועשוי להגיש היום הצעת רכישה הוא בעלי העיתון 'ישראל היום' שלדון אדלסון, זאת בנוסף לבעלי קבוצת 'ג'רוסלם פוסט' אלי עזור. גורם נוסף אשר התפרסם כי צפוי להגיש הצעת רכישה ל'מקור ראשון 'הוא שלמה בן צבי עצמו, באמצעות חברת התקשורת 'תכלת' שבבעלותו.

עוד נודע כי בניגוד לשאר המועמדים, המתעניינים ב'מקור ראשון', ייתכן כי אלי עזור מתעניין דווקא בעיתון 'מעריב' וכן באתר האינטרנט 'nrg', זאת במטרה להשתלט על השם ולמזג בתוכו את עיתון 'סופהשבוע' בבעלותו.