בסיום עצרת תמיכה ביחד: בקבוק תבערה הושלך על הכביש

בסיום עצרת תמיכה באלי ישי בעקבות תוצאות הבחירות הושלך מחלון אחד הבתים בקבוק תבערה. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. שלושה חשודים נעצרו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/03/15 07:26 ה בניסן התשעה

בסיום עצרת תמיכה ביחד: בקבוק תבערה הושלך על הכביש
shutterstock, צילום: shutterstock

בסיום עצרת תמיכה באלי ישי אתמול בלילה (ג') בסמוך לביתו בשכונת הר נוף, הושלך מחלון אחד הבתים בקבוק תבערה שהתנפץ והתלקח על הכביש.

המשטרה מוסרת כי לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם כל נזק. לדבריהם, נפתחה חקירה בנושא, והם רואים את האירוע בחומרה. הבוקר יצאה הודעה נוספת, בה מסרו במשטרה כי "בלשי וחוקרי מרחב מוריה, עצרו הבוקר, בתום פעילות מודיעינית אינטנסיבית, בגיר ו-2 קטינים תושבי מרכז הארץ, החשודים בהשלכת הבקט"ב אמש בשכונת הר נוף. השלושה הועברו לחקירה במרחב מוריה".

בהפגנת המחאה מול ביתו של ישי השתתפו עשרות תומכים ביחד, שחלקם נשאו שלטים בהם תקפו את ש"ס בהם נכתב "אנחנו מאשימים!!" וכתובות נוספות המאשימות את ש"ס בזיוף הקולות.

(צילום: אהרון גולדשטיין - סוכנות הידיעות חדשות 24)

[embed]

]

"את המהפכה הזאת לא נעצור. ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות. הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים, לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית, אבל אנחנו נגיד את האמת: עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה", אמר ישי באירוע.

"גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה. כמה המנדטים האלה חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה. הם רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה, כל מצביע ומצביע נפגע", הוסיף ישי והאשים את ש"ס בזיופים ובפגיעה ברב מזוז.