בני קצובר: לפרק את הדמוקרטיה הישראלית ולהקים מדינת הלכה

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, הנחשב למנהיג ממלכתי בהתיישבות, יוצא נגד התנהלות המדינה וקובע כי "לדמוקרטיה הישראלית יש תפקיד מרכזי אחד – והוא להיעלם מהשטח"

חדשות כיפה אורי פולק 08/01/12 13:43 יג בטבת התשעב

בני קצובר: לפרק את הדמוקרטיה הישראלית ולהקים מדינת הלכה
Unfacedman, GFDL, צילום: Unfacedman, GFDL

בני קצובר, יו"ר וועד מתיישבי השומרון ומי שנחשב לאחד המנהיגים הממלכתיים בהתיישבות, קורא לפרק את הדמוקרטיה הישראלית ולהקים תחתיה מדינת הלכה.

בראיון שהעניק לביטאון "בית משיח" היוצא לאור על ידי הפלג המשיחי של חב"ד, טען קצובר כי "הייתי אומר שכיום לדמוקרטיה הישראלית יש תפקיד אחד מרכזי והוא להיעלם מהשטח".

לדבריו, "הדמוקרטיה הישראלית סיימה את תפקידה, והיא חייבת להתפרק ולהתכופף בפני היהדות. היום כל האירועים מנתבים להכרה שאין דרך אחרת, אלא להעמיד במרכז את העניין היהודי על פני כל עניין אחר, וזו התשובה לכל המצב והאיומים".

קצובר הסביר בראיון כי הקמפיין התקשורתי האחרון נגד הדרת נשים, במהלכו מותקף הציבור החרדי, עשוי להביא לשיתוף פעולה בין הציבור דתי לאומי לציבור החרדי. "באמונה היהודית יש פרק מרכזי לנושא ארץ ישראל, ויש פרק לעניין הצניעות ולנושאים נוספים, ונגד היסודות האלו הם פועלים. התקשורת עושה קמפיין סביב מעשים שוליים, כדי לפגוע בזהות היהודית. לדעתי, יש מקום לשיתוף פעולה בין הציבור החרדי לציבור הדתי. דווקא מתוך ההסתה הזו יכולה להיות פריצת דרך של שיתוף פעולה בין הציבור החרדי לציבור הדתי-לאומי. ההסתה נגדנו היא מאותו שורש אנטי-יהודי שרוצה לעקור את הכל - והלוואי ותימצא הדרך לשיתוף פעולה ואחדות", אמר קצובר.

כמו כן טען קצובר כי ההסתה נגד הדתיים במסגרת הקמפיין האחרון נגד הדרת נשים, הינו רק המשך לקמפיין הקודם, נגד נוער הגבעות. "כיוון שפעילים שלנו מחוברים לכל הרשתות של גופי השמאל, ידענו שמתוכנן קמפיין ההסתה ושהגל העיקרי עוד לפנינו. מדובר על אותה הסתה, נגד נוער הגבעות ונגד הציבור החרדי. פעילי השמאל מבשלים קמפיינים מתוזמנים נגד כל מה שמריח קדושה, כשיש להם שתי כוונות: האחת פוליטית - לערער את הממשלה ולקטוף מניות בדעת הקהל, והשנייה לפעול נגד כל היסודות של האמונה היהודית".


👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן