בני עקיבא פתחה לראשונה סניף שפועל בתוך בית חולים

מחוז דן של התנועה התחיל להפעיל סניף ראשון - עם מדריכים קבועים וקומונרית - שיפעל בבית החולים תל השומר. יואל פרנקנבורג, רכז המחוז, קורא לסניפים נוספים להרים את הכפפה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/07/13 15:36 ב באב התשעג

בני עקיבא פתחה לראשונה סניף שפועל בתוך בית חולים
יחצ, צילום: יחצ

מחוז דן של תנועת ”בני עקיבא“ מייסד סניף ראשון מסוגו, שיפעל בבית החולים תל השומר. הסניף יפעל במחלקה השיקומית של בית החולים, באמצעות מדריכים קבועים מסניף גבעת שמואל דרום של התנועה ובת שירות שתשמש גם כקומונרית. החניכים, כמובן, יתחלפו מעת לעת.

יואל פרנקנבורג, רכז מחוז דן של בני עקיבא, סיפר כי אחראית ההתנדבויות בבית החולים לא כל כך האמינה לבקשה המיוחדת: כשהגענו לאחראית ההתנדבויות בבית החולים תל השומר היא נראתה מיואשת מראש. התיישבנו מולה - שני מדריכים, קומונרית ואנוכי. ובפינו בקשה: אנחנו רוצים לפתוח סניף בבית החולים. היא הסתכלה עלינו במבט מרחם- שכל כולו הסבר- חבר'ה, כמוכם יש אלף. ואף אחד לא באמת מגיע בסוף“.

פרנקנבורג אמר כי למרות שהאחראית תיארה פרוצדורה מסובכת ובירוקרטיה עקשנית, המדריכים לא ויתרו - מילאו טפסים, השלימו את הבירוקרטיה ואף עברו חיסונים. אתמול, יצא הסניף החדש לדרך.

”אני נרגש מאד מאד, כי זו בני עקיבא היפה“, סיכם פרנקנבורג, שקרא גם לסניפים נוספים ”לפתוח סניף בתוך כל בית חולים שיש בו מחלקת ילדים שיקומית“.