בני משפחת מרק: "לגרש משפחות תומכות טרור לעזה"

לא לשחרור מחבלים, לגרש את המשפחות התומכות לעזה, אין הבדל בין אנשי הרש"פ לחמאס. בני משפחת מרק במלאות -30 להירצחו של אביהם, מיכי מרק מעבירים מסר לציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/16 10:13 כז בתמוז התשעו

בני משפחת מרק: "לגרש משפחות תומכות טרור לעזה"
דוברות הר חברון, צילום: דוברות הר חברון

אתמול, במלאת שלושים יום להירצחו של מיכי מרק, עלו בני ובנות משפחת מרק לקבר אביהם וביקשו להעביר שם את המסר הבא: "אבא נרצח בידי מחבלים אשר אחד מהם היה איש ביטחון ברשות והשני טרוריסט מוכר אשר ישב בכלא ושוחרר בעסקת שליט המשויך לחמאס. אותו רוצח הינו גם בן משפחה קרוב של רוצח אחר אשר הרג 4 תלמידים בישיבה אותה אבא ניהל. אנו רואים כי החלוקה המלאכותית אותה מנסים להציג לציבור בין הרשות ואבו מאזן "שוחרי השלום" מחד ומאידך חמאס כארגון טרור, אינה מתקיימת במציאות".

מהמשפחה ביקשו לחדד כי אין הבדל בין אנשי הרשות לבין החמאס: "כפי שהוכח בעבר, הרשות ואנשיה הינם ארגון טרור הפועל כנגד מדינת ישראל ויש להתייחס אליהם בהתאם. אנשי הרשות משלבים זרועות עם נציגי החמאס לטובת הרג ישראלים. משפחות הטרור ממשיכות לחנך את ילדיהן בדרך המוות ולשלוח את נעריהם לנסות ולפגוע בעם ישראל ובמדינת ישראל. על מדינת ישראל לפגוע במשפחות אלו בצורה חזקה וכואבת, ולדאוג להעביר את המסר כי יש מחיר לטרור והוא אינו משתלם".

בני משפחת מרק הציעו כי "משפחות המעודדות טרור, משפחה המתגאה בבניה ובנותיה ה"שהידים", משפחות אשר יצאו מקרבן מספר מחבלים (אל-פקייה מדורא או טראירה מבני נעים) - יש למקם מחדש באזור ההולם את עמדותיהם - רצועת עזה".

כמו כן חזרו על המסר לפיו על מדינת ישראל ובעיקר על ראשיה להמנע משחרור מחבלים בכל עסקה שהיא. הוכח כי גם מחבל ללא "דם על הידיים" שמשוחרר חוזר למעגל הטרור והופך למחבל "עם דם על הידיים". אנו מבקשים מקרבניטי המדינה שלא להכנע ללחצים מבית ומחוץ לשחרר מחבלים וקוראים למצדדי העסקה לעלות לקברי הנרצחים על ידי משוחררי אותה עסקה ולבקש את סליחתם."

בישיבת עתניאל התקיימה אתמול האזכרה ונישאו דברים לזכרו של מיכי מרק.

(צילום: דוברות הר חברון)