בנט: שלא נשכח מדי פעם להגן על עצמנו

השר נפתלי בנט דורש להכליל את הטרור המתרחש כיום נגד תושבי הדרום, בין היתר מצד בדואים, תחת ההגדרה "ארגון טרור". לדבריו, "מה שקורה לתושבי הנגב חמור לא פחות מתג מחיר"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/06/13 15:46 כה בסיון התשעג

בנט: שלא נשכח מדי פעם להגן על עצמנו
יחצ, צילום: יחצ

שר הכלכלה ויו"ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, דורש היום (ב‘) להכליל את הטרור המתרחש כיום על תושבי הדרום תחת ההגדרה "ארגון טרור". דרישה זו על רקע פעילותה של השרה ציפי לבני, לקדם בימים אלה את הגדרת פעולות הוונדליזם של "תג מחיר" ביו"ש בתור "ארגון טרור".

בדברים שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, הסביר בנט כי ”פעולות תג המחיר זוהי עוולה ואיוולת ואין שום הצדקה לריסוס כתובות והתססת השטח, אך מה שקורה לתושבי הנגב וגם הגליל חמור לא פחות. אם תג מחיר זה טרור - בוודאי שמה שקורה בדרום הוא טרור. אדרוש להכליל את הטרור המתרחש כיום על תושבי הדרום תחת ההגדרה ארגון טרור“.

בנט הוסיף ואמר כי תושבי הנגב מייצגים את ההתיישבות במובן הציוני ביותר: הם מפתחים חקלאות, מיישבים את הנגב, חיים בתנאים קשים ושומרים לנו על הארץ שלנו. ”כדאי שלא נשכח מדי פעם להגן על עצמנו“, ציין בנט. בהתייחס למציאות הביטחונית ביהודה ושומרון אמר יו“ר ”הבית היהודי“ כי ”הפעולות המאורגנות של זריקות אבנים שם מוגדרות כבר כטרור. נפגשתי בשבועות האחרונים עם צמרת צה"ל וראש הממשלה בעניין, ובימים האחרונים ניכר שיפור בתגבור מקומות בעייתיים וביותר פעולות התקפיות. נבחן את התוצאות בשטח ולפי זה נפעל“.