בנט: רצח הנער הוא מעשה מתועב

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט מגיב לדיווחים לפיהן רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר נעשה בידי יהודים. "נדרוש החלת חוק המחבלים גם על הרוצחים הללו"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 06/07/14 19:11 ח בתמוז התשעד

בנט: רצח הנער הוא מעשה מתועב
גרשון אלינסון, צילום: גרשון אלינסון

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט מגיב בחריפות הערב (א') לדיווחים לפיהם רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר נעשה בידי יהודים, זאת עם מעצרם של שישה חשודים בפרשה.

"רצח הנער הוא מעשה אנטי מוסרי ואנטי יהודי. אנו נדרוש החלת חוק המחבלים שיזמנו גם על הרוצחים שביצעו אותו", אמר.

גם השר אורי אריאל הגיב הערב (א') למעצרם של היהודים בפרשת רצח הנער הערבי. “רצח זה רצח זה רצח", אמר. “אין לאף אחד זכות בשום מקרה ליטול חייו של אדם חף מפשע שנברא בצלם. על המשטרה למצות את הדין עם הרוצחים ולהכביד את עונשם".

"רצח הוא רצח”, אמרה חברת הכנסת עליזה לביא. "די לרצח במגרשי הילדים. אנו חייבים להקפיד בכל דרך על טוהר פעולותינו, ולהימנע מפגיעה בחפים מפשע. פעולות אמוציונאליות הננקטות מתוך זעם ואיבה, לא משיגות את היעדים הנדרשים. חובתנו כעם לפעול בחומרת הדין ולטהר את מחננו מגורמי שוליים מעוותים אלה, המוסר אינו גלימה משפטית שנכפית עלינו בכוח, אלא מערכת ערכים המוטבעת בד.נ.א הלאומי שלנו ומחייבת את כולנו לדרכי פעולה העומדים בדרישותיה מאז ולתמיד. יש להעניק עדיפות עליונה לחקירת הירצחו של הילד מוחמד אבו חדיר משועפט ולמיצוי הדין עם הרוצחים".