בנט על המתיחות בעזה: "סבב הלחימה הבא הוא שאלה של מתי"

בעקבות ירי הרקטה מעזה ועל רקע תקיפת צה"ל אמש (ב') ברצועה, השר בנט אומר שבעימות הבא "צריכים להכריע, לא בתיקו, אלא בניצחון ברור"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/02/17 12:23 יא בשבט התשעז

בנט על המתיחות בעזה: "סבב הלחימה הבא הוא שאלה של מתי"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שר החינוך נפתלי בנט, הגיע היום (ג') לטקס האזכרה השנתית באולפנת ​'צביה שדות נגב​'​, לאלה אבקסיס הי"ד משדרות שנרצחה לפני 12 שנה מירי קאסם לאחר שהגנה בגופה על אחיה הקטן. בדברים שאמר יו"ר הבית היהודי, הוא התייחס למתיחות הגוברת בעזה.

"גם בימים אלה מעזה", אמר בנט, "ממשיכים לאיים עלינו, ממשיכים לנסות לפגוע בנו. מול אויב ששולח ילדים להגן על טרוריסטים, אנחנו שולחים חיילים להגן על הילדים. אבל את אלה זה לא הציל". לדבריו עימות נוסף הוא רק שאלה של זמן, "הסכנות בימים אלה הולכות ומתגברות, מעזה ומלבנון סבב הלחימה הבא הוא שאלה של מתי ולא של האם".

שר החינוך בטוח שתוצאות סבב הלחימה הבא חייבות להיות שונות, "אנחנו הפעם צריכים להכריע, לא בתיקו, אלא בניצחון ברור כדי למנוע את הסבב שאחריו לא נהיה המדינה היחידה בעולם שילד לא יכול ללכת ברחוב בלי סכנה שיפול עליו טיל האוייב שלנו משקיע את כל זמנו ומשאביו כדי לזרוע בנו הרג. במקום לבנות חיים, הם משקיעים בלבנות אמצעי מוות. רק על ידי הכרעה מוחלטת של האויב אנו נשים לזה קץ".

צה"ל תקף אמש בכל רצועת עזה וכן בעיר עצמה. התקיפה בוצעה כתגובה לירי הרקטה לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון, שנפלה בשטח פתוח. מדובר צה"ל נמסר: "אנו רואים בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולא נסבול כל ניסיון פגיעה בביטחון המדינה ונפעל למען שימור השקט בעבור שני הצדדים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תגובה מצולמת בה הוא אמר: "אין 'טפטופים' ללא תגובה - אנחנו משיבים אש בעוצמה למי שיורה עלינו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן