בנט מתחייב: בקדנציה הקרובה נגדיל ההשקעה בפריפריה

על רקע הסערה סביב מפעל פרי הגליל, התחייב בנט בפגישה עם אביחי בוארון להגדיל ההשקעה בפריפריה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/01/15 17:50 טז בטבת התשעה

בנט מתחייב: בקדנציה הקרובה נגדיל ההשקעה בפריפריה
דוברות, צילום: דוברות

על רקע הסערה סביב מפעל פרי הגליל, והתלונות לפיהן הבית היהודי לא עושה מספיק בפריפריה, התחייב השר נפתלי בנט כי הבית היהודי יפעל בנושא בכנסת הבאה.

בפגישה עם המתמודד אביחי בוארון אמר בנט "בקדנציה הקרובה נחזק עוד יותר את ההשקעה בפריפריה", ואיחל בהצלחה לבוארון, עליו אמר שהוא "דוגמא למי שמשמש כבר שנים כגשר בין עולמות: בין המרכז לפריפריה".

במסגרת הפגישה דנו השניים על חשיבות החזרתם של קהלים מסורתיים שלא נמנו בעשורים האחרונים עם מצביעי המפלגה בחזרה לשורותיה, ועל חשיבות חיזוק הקשר של נציגיה לפריפריה ולתושבי השכונות. במהלך הדברים הדגיש בוארון בפני בנט כי "לא נוכל לבסס את הבית היהודי כמפלגת שלטון על בסיס מצביעי אופנה שהיום איתנו ומחר יכולים חלילה לעזוב אותנו והוסיף כי "מה שיבסס את הבית היהודי כמפלגת שלטון הוא החזרת אותם קהלים ששנים רבות היו בש"ס והיום רוצים לחזור הביתה".

עוד ציין בוארון כי "מה שיביא את אותם מנדטים היא התחושה שנציגי המפלגה מדברים אל כלל הקהלים בציבוריות הישראלית בגובה העיניים ובהשקעה אינסופית בחיבור העם לעולם הערכים שלנו ולמשנתנו החינוכית-רוחנית.המטרה העליונה היא להביא את הבית היהודי בראשותך להנהגת המדינה ונזכה להגיע לזה רק אם נשכיל לצרף את אותם קהלים מסורתיים אובדים חזרה לחיק הציונות הדתית".