בנט מאיים על עיתונאי: התנצל או שתחטוף תביעה מהסרטים

יו"ר הבית היהודי תקף בחריפות רבה את דרור פויר עיתונאי גלובס שטען שבנט אמר שכל הערבים גנבי רכבים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/02/15 17:46 יט בשבט התשעה

השר נפתלי בנט תוקף בחריפות רבה בדף הפייסבוק שלו את העיתונאי דרור פויר שהפיץ בטוויטר שבנט קרא לכל הערבים גנבי רכבים. בפוסט נזעם שכותרתו: "שקרנים, נגמר " הלין בנט כי "כבר שלוש שנים שהתקשורת מעמיסה עליי כל סוג של שקר: שאני בעד רצח ערבים, שאני אחראי לטבח מאה לבנונים, שאני גזען, חשוך, ונבער. וזה נדבק.

בנט טען כי בחו״ל כבר מאשימים אותו בפשעי מלחמה בגלל שקרים אלו. "תמיד אומרים לי: ״תגיש תביעה!״ ואני תמיד משיב: ״לא צריך. פשוט נחשוף את האמת״. עד כאן".

דבריו של פויר כוונו לכנס בחירות שנערך היום באוניברסיטת תל אביב, בנט דיבר על החזרת שלטון החוק לנגב, לגליל ולכל הארץ ועל כך, שאי אפשר כבר ללכת לטייל בדרום ולהשאיר אוטו ללא שמירה, ושלא ייפרץ.

דרור פויר, עיתונאי בגלובס, נכח בארוע וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "בנט קרא לכל הערבים גנבי רכבים. ממש ככה". במקום התחוללה מיני מהומה כאשר תלמידים ערבים ותומכי מר"צ יצאו מהאולם באמצע דבריו של בנט כמחאה.

בנט הכחיש את הדברים מכל וכל ואמר: "לא היה ולא נברא. הכל מתועד ומוסרט. שקר מוחלט". הוא הוסיף ואיים על פויר, "אעשה זאת בפשטות, דרור: או שתוציא הודעת תיקון והתנצלות תוך 24 שעות, או שתחטוף תביעת דיבה מהסרטים".

"אין לי בעיה לקבל ביקורת, חריפה ככל שתהיה. זו מהות הדמוקרטיה. ביקורת-כן. שקרים-לא. לפני עשרים שנה עשו זאת לבנימין נתניהו. האשימו אותו שהלך עם ארון קבורה של רבין (כשבפועל זה היה ארון קבורה של הציונות, חריף אך לגיטימי). האשימו אותו שהוא עמד בכיכר ציון וראה שלטים של רבין במדי ס.ס., כאשר בפועל הוא יצא נגד כל סוג של אלימות. וזה דבק בו, ורדף אותו לאורך השנים. זה היה שקר", כתב בנט.

את דבריו החריפים סיים שר הכלכלה בסיסמת הבחירות של הבית היהודי: נגמרו הימים שאתם תשקרו ותטנפו על כל מי שימני בעמדותיו. אנחנו לא מתנצלים יותר".