בנט מאיים בהליכה לאופוזיציה: גם שם נוכל לשרת את עם ישראל

הבוקר יפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לפגישה בנוגע למשא ומתן הקואליציוני. רגע לפני, מאיים בנט ביציאה לאופוזיציה ומאשים: "מתנער מכלל התחייבויותיו הלאומיות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/03/15 09:20 ו בניסן התשעה

בנט מאיים בהליכה לאופוזיציה: גם שם נוכל לשרת את עם ישראל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט תוקף בחריפות חסרת תקדים את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבוקר בדף הפייסבוק שלו, ומאיים בהליכה לאופוזיציה.

בתגובה לדברי גולש, יצא בנט בחריפות נגד נתניהו והאשים אותו כי הוא מדלג עליו, ומתנער מהתחייבויותיו הלאומיות. “לצערי, נראה כי רה״מ מתכנן להכניס את בוז׳י/ציפי, ולכן מדלג עלינו", תקף בנט. "הוא גם חזר בו מאמירתו שלא יאפשר הקמת מדינה פלסטינית, ובכלל מתנער מכלל התחייבויותיו הלאומיות".

לדברי בנט, הוא כלל לא פוסל אפשרות ללכת לאופוזיציה, וכי הדבר מבחינתו נמצא על השולחן. "מהאופוזיציה, אם כך יהיה, נוכל לשרת את עם ישראל בצורה שתשפיע לא-פחות על מדיניות הממשלה”, כתב בנט לגולש. "לפעמים דווקא מבחוץ, בהעמדת עמדות ברורות, ואלטרנטיבה ברורה, ההשפעה המעשית על הממשלה גדולה יותר", הוסיף בנט.

(צילום: צילום מסך)

אתמול בערב, עם מינויו של נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה, פורסמה רשימה של פגישות בין ראש הממשלה לראשי הסיעות השונות, אך מיד לאחר מכן התעוררה סערה כשמשה כחלון הודיע כי הוא מבטל את פגישתו מכיוון שנתניהו נתן התחייבות בעל פה ליהדות התורה כי הם יקבלו את ראשות וועדת הכספים. בעוד זמן קצר אמור נפתלי בנט להיפגש עם ראש הממשלה, אך דבריו מביעים איתות ברור - הבית היהודי לא יכנסו לקואליציה בכל מחיר.