בנט מאיים: אם תיפול שערה מראש הילדים נגיע לכל אחד מהאחראים

השר נפתלי בנט ביקר בישיבות שבי חברון ומקור חיים ונפגש עם חברי החטופים. לדבריו "אם תיפול שערה מראש הילדים נרדוף ונשיג כל מי שהיה מעורב במעשה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/06/14 15:45 יח בסיון התשעד

בנט מאיים: אם תיפול שערה מראש הילדים נגיע לכל אחד מהאחראים
נפתלי בנט, צילום: נפתלי בנט

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ביקר היום (ב') בישיבות שבי חברון ומקור חיים, בהן למדו החטופים אייל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, דיבר עם בני כיתתם של נפתלי וגיל-עד ונפגש עם החברותא של אייל. הביקור הוא בהמשך לביקורים אצל משפחות החטופים, שקיים אתמול.

"פגשתי עכשיו בישיבה תלמידים חזקים מאוד, מודאגים מאוד, על גורל חבריהם נפתלי וגיל-עד", אמר בנט בתום ביקורו במקור חיים. "המטרה שלנו זה להביא את הבנים הביתה, ואותם מחבלים שמחזיקים כרגע את הבנים שלנו צריכים לדעת שאם תיפול שערה מראשם של הילדים אנחנו נרדוף ונשיג כל מי שהיה מעורב באופן ישיר או בעקיפין בתכנון, בעידוד ובביצוע מעשה החטיפה".

לדבריו, "אנחנו צריכים להגיע למצב שבארץ ישראל ילדים וילדות משחקים ומסתובבים בשלום בלי לפחד, לא בגוש עציון ולא בעפולה ולא ברמת אביב. זאת הארץ שלנו ונחזיר את כוח ההרתעה למדינת ישראל". במהלך הסיור עצר בנט בטרמפיאדה ממנה נחטפו השלושה, ועליה נכתב "עם ישראל חי".

בביקורו בישיבת שבי חברון אמר בנט כי, "30 שנה שחררנו מעל 10,000 מחבלים בעסקאות. אני מנסה לקדם תפיסה של שינוי כללי המשחק. תפיסת הרתעה כדי שבנאדם יוכל להתהלך בחברון ובגוש עציון כאילו הוא בגבעתיים, ולא יתחילו לשאול למה תפס או לא תפס טרמפים. צריך לפעול בהרתעה. בעל הבית השתגע.

"המערכות עובדות בצורה מדהימה. ראש הממשלה כמעט לא עוסק בשום דבר אחר. הדבר החשוב ביותר זה להמשיך בעוז הרוח. אתמול ביקרתי את המשפחות. הן משפחות מדהימות, מבטאות משפטים שעם ישראל לא רגיל אליהם: תודה, תעשו מה שנכון".