בנט לראשי הסניפים: צרפו מגזרים נוספים לפעילות המקומית

פורום ראשי הסניפים של הבית היהודי ערך סיור בירושלים, במהלכו נפגשו עם יו´´ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ועם סגן השר אלי בן דהן, שהדגישו את החשיבות אותה הם רואים בפעילות הפורום

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/13 22:07 יא באב התשעג

בנט לראשי הסניפים: צרפו מגזרים נוספים לפעילות המקומית
יחצ, צילום: יחצ

למעלה מ-50 ראשי סניפים של הבית היהודי החברים בפורום ראשי הסניפים של המפלגה בראשות עמיעד טאוב וחבריו להנהגה שייקה בשן וחיים גלרמן, התכנסו היום (ה‘) בירושלים. הסיור החל בעיר דוד, שם הצטרף סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן שסקר בפני החברים את הרפורמה המתוכננת בשירותי הדת ואת משמעויותיה. בן דהן התחייב בפני החברים כי יתגייס לסייע לחברים לקראת הבחירות המוניציפאליות בכל רחבי המדינה. חברי הפורום ביקשו מסגן השר לשתף את אנשי הבית היהודי בצוותי חשיבה על שירותי הדת.

בהמשך הגיעו חברי הפורום למשרד הכלכלה, למפגש יו''ר ”הבית היהודי“, שר הכלכלה נפתלי בנט. "מפלגת הבית היהודי אוחזת בהגה השלטון במדינה במטרה לדאוג לכל תושבי המדינה", אמר, ”אני תומך מלא בפעילות הפורום שחבריו מהווים את הליבה של הבית היהודי ורואה בו חשיבות רבה, אני מתחייב להתגייס לעזרת כל הסניפים בבחירות הקרובות, ואני מצפה מראשי הסניפים לצרף מגזרים נוספים לפעילות המקומית מתוך חשיבה של אחריות על כלל עם ישראל''.

מנכ''ל המפלגה, ניר אורבך, סקר את היערכות המפלגה לבחירות המוניציפאליות ואת ההסכמות שהושגו בערים השונות. 'אני רואה בפורום ראשי הסניפים כלי מרכזי בפעילות המפלגה ולאחר הבחירות נקבע את פורום ראשי הסניפים בחוקת המפלגה'', הוא הודיע. את המפגש פתח יו''ר פורום ראשי הסניפים, עמיעד טאוב שהסביר כי ”'הבית היהודי היא המפלגה היחידה בה קיים פורום של ראשי הסניפים, במטרה לחזק את הקשר בין ההנהגה למנהיגי השטח ולהפוך את סניפי הבית היהודי למרכזי פעילות של הציונות הדתית בכל עיר ועיר''.