בנט לצעירים: "אל תלכו לפולטיקה"

את הדברים אמר בנט בהומור כשהתבקש לתת טיפ לצעירים המעוניינים להתחיל את דרכם בפוליטיקה בישראל

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 18/11/15 11:46 ו בכסלו התשעו

בנט לצעירים: "אל תלכו לפולטיקה"
אילוסטרציה דוברות הבית היהודי, צילום: אילוסטרציה דוברות הבית היהודי

נפתלי בנט, שר החינוך, אמר הבוקר (ד') בכנס הדיפלומטים בירושלים, לנוכחים והמשתתפים הצעירים שמתכננים להיכנס לעולם הפוליטי "אל תלכו לפוליטיקה". את הטיפ המוצלח, הוא מספר שהוא נותן בחיוך לכל מי ששואל אותו כיצד להיכנס לתחום, ואומר שזו ההצעה הטובה ביותר עבורם. הקהל שיתף פעולה עם ההצעה המשעשעת וצחק בתגובה.

בכנס הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט שמתקיים היום במלון וולדורף אסטוריה, ירושלים, משתתפים ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג, שרת המשפטים איילת שקד, שר החינוך נפתלי בנט, שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו ודיפלומטים ישראליים.

אתמול, דווקא חיזק השר בנט את הפוליטיקאים הצעירים ובישיבה שהתקיימה לציון פתיחת שנת הפעילות של תאי הסטודנטים 'ישראלים' אמר השר לסטודנטים כי הם הדור שיכול להוביל לשינוי: "ואתם הסטודנטים, דור שמשוחרר מהכבלים שהדורות הקודמים צמחו לתוכם. אנחנו לא מתנצלים ולא מפחדים לבטא את עמדותינו". בנט הוסיף ואמר "אנחנו כאן בזכות, יש פה צד תוקף ויש פה צד צודק, ותפקדינו להכניס עוז ועצמה לממשלת ישראל, להוביל ולקחת אחריות".

במקביל התפרסם הבוקר בעיתון סקר הקובע כי רוב צעירי ישראל בעד סיפוח שטחים. מגמה שהיא חזקה ונפוצה בעיקר באוכלוסייה הדתית (61%), שרובה משתייכת למצביעי המפלגה.