בנט יאסור כניסת "שוברים שתיקה" לבתי הספר

לאחר ששר הביטחון הורה להפסיק את פעילות "שוברים שתיקה" בצה"ל, הודיעה שר החינוך כי לא יאפשר את הפעילות בבתי הספר

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 15/12/15 18:15 ג בטבת התשעו

בנט יאסור כניסת "שוברים שתיקה" לבתי הספר
shutterstock, צילום: shutterstock

השבוע פורסם כי שר הביטחון משה יעלון הורה להספיק את פעילותו של ארגון "שוברים שתיקה" בצה"ל. היום הודיע שר החינוך נפתלי בנט כי לא יאפשר את פעילות הארגון בכותלי בתי הספר. לדברי בנט,ההחלטה התקבלה לאחר התייעצויות עם גורמי המקצוע במשרד.

בנט הנחה את מנכ"לית המשרד, מיכל כהן, לעדכן את חוזר המנכ"ל כך שלא יאפשר לארגונים המסיתים נגד חיילי צה"ל, כגון שוברים שתיקה, להיכנס לבתי הספר. "פעולתם של שוברים שתיקה גרמה להוצאת דיבתה של ישראל בעולם, כשהם שמו לעצמם למטרה לפגוע באחיהם, המגנים עלינו. שקרים והסתה נגד צה"ל - לא בבית ספרנו" אמר בנט.

לפני יומיים כאמור, הורה שר הביטחון יעלון, לאסור את כניסת חברי "שוברים שתיקה" לבסיסי צה"ל. בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, התנגד בחריפות ל"תופעה מקוממת ובלתי נסבלת", והבטיח כי ישראל תעמיד "לרשות מי מחיילינו שיירדף את כל האמצעים שיש ברשותנו כדי להגן עליו. אין לנו כל כוונה להתפשר במאבק למען חיילי צה"ל".

אחיה שץ, דובר הארגון שהיה לוחם ומפקד ביחידת דובדבן, הגיב לדברים ואמר כי ארגונו לא יעמוד מנגד בזמן שהימין מוליך אותנו לאבדן הדמוקרטיה והמוסר. "נמשיך לעשות כל שביכולתנו להציל את מדינת ישראל מפני הכיבוש", אמר שץ.