בנט ושקד מגייסים את עיתון "הארץ"

בניסיון לעודד את ההתפקדות למפלגה הפיקו במפלגה סרטון משעשע במטרה למשוך קהלים צעירים "כנראה ש'הארץ' לא יתפקדו לבית היהודי- אבל אתם כן"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 05/09/16 11:20 ב באלול התשעו

בנט ושקד מגייסים את עיתון "הארץ"
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

מפלגת הבית היהודי יצאה היום בסרטון חדש לכבוד המפקד במפלגה שהחל לפני כשבועיים. בסרטון רואים כותרות אוהדות לבית היהודי שמופיעות לכאורה בעיתון "הארץ", בסוף הוידיאו מופיעים שרת המשפטים, איילת שקד, ושר החינוך, נפתלי בנט וקוראים לציבור להתפקד. "כנראה שהארץ לא יתפקדו לבית היהודי- אבל אתם כן" אומרים בנט ושקד "הדרך להנהגת המדינה עוברת בהתפקדות. תתפקדו עכשיו, אנחנו מחכים לכם" אומרים השניים בתקווה למשוך צעירים חדשים להתפקד למפלגה.

[embed]

]

לפני שבועיים החל באופן רשמי המפקד לבית היהודי. ניר אורבך, מנכ"ל הבית היהודי אמר לכיפה בראיון חגיגי עם היציאה למפקד כי מפלגתו שואפת "להגיע לשלב הבא, לקומה הבאה, להנהגת המדינה. ציבורית היום הבית היהודי נמצא בכל המקומות המרכזיים. אנחנו אומרים בלי להתבלבל: אנחנו רוצים להגיע להנהגת המדינה. כדי להגיע להנהגת המדינה צריך שני דברים: חיזוק הבסיס שלהציונות הדתית ומיצוי הפוטנציאל בתוך הציונות הדתית והדבר השני הוא חבירה לציבור נוסף כדי להגיע יחד איתו להנהגת המדינה כי הציונות הדתית לבד, מבחינה מספרית, לא יכולה לעשות את זה"

עם ההכרזה על היציאה למפקד אמר נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי "עד לפני 4 שנים הציונות הדתית הפוליטית הלכה ודעכה, הלכה וגססה. השיא היה בשנת 2009 עת קיבלנו 3 מנדטים. היינו קטנים, חלשים, לא משפיעים. לא בממשלה, לא בכנסת, ולא בציבוריות הישראלית".

"הארץ לא עמדה מלכת כשממשלת הליכוד פינתה באכזריות את חבל הארץ הפורח בגוש קטיף וגירשה באטימות אנשים מבתיהם. כשהורידו אותנו מהגגות, בבתי הקפה בתל אביב אנשים הפכו עמוד בעיתון. לא עוד. הבית היהודי של היום מובילה את מהפכת ההנהגה של המחנה הלאומי בישראל. אנחנו לא מתנצלים על מי שאנחנו, לא מתנצלים על הערכים שלנו. לא מוכנים להקים עוד מדינה בתוך הארץ שלנו, ולא מתביישים למשול על פי ערכינו".