בנט: המשימה הראשונה אחרי החוקה – איחוד תקומה

יו"ר הבית היהודי אמר בשיחה סגורה עם חברי מרכז בגוש עציון כי מיד לאחר החוקה יקדם את האיחוד עם תקומה. "המפתח להצלחה טמון באחדות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/09/14 11:57 יג באלול התשעד

בנט: המשימה הראשונה אחרי החוקה – איחוד תקומה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

האם בנט סוף סוף יקדם את האיחוד עם תקומה? בשיחה סגורה עם חברי מרכז בגוש עציון הצהיר בנט בשנית, לאחר הראיון ב'כיפה' על רצונו לקדם את האחדות עם תקומה, זאת לאחר שחברי תקומה טוענים זו תקופה ארוכה כי בנט הוא זה שמעכב את האיחוד ומסרב להיפגש עם נציגי האיחוד הלאומי בנושא.

"בכוונתי להאיץ את התהליכים לאיחוד מיד לאחר אישור החוקה", אמר בנט. “בסיס הכח והמפתח להצלחת הבית היהודי הוא באחדות". לדבריו, "המשימה הראשונה שתעמוד לנגד עינינו לאחר שנאשר את החוקה תהיה האצת התהליכים לאיחוד עם תקומה, בכוונתי להמשיך לפעול לאיחוד מלא של המפלגה מיד לאחר אישור החוקה ולסיים את הליכי האיחוד בהקדם האפשרי".

"מפלגת הבית היהודי רושמת לעצמה הישגים רבים ונמצאת לאחר שנים רבות במרכז העשייה הציבורית בכלל התחומים, החברתי, הכלכלי, הביטחוני וכן בשמירה וחיזוק זהותה היהודית של המדינה.את כל אלו השגנו בזכות שילוב ידיים והליכה משותפת, אמשיך לפעול במרץ כבר בימים הקרובים, כדי להבטיח שמהלך האיחוד יושלם והבית היהודי יהיה פתוח לכל גווני הציונות הדתית ולכל מי שמזדהה עם ערכי המפלגה. זו משימה קריטית ואעשה ככל הנדרש כדי להבטיח שתושלם תוך זמן קצר".

על אורי אריאל אמר, "אורי אידיאליסט אמיתי, איש ציבור במלוא מובן המילה - נגד עיניו תמיד עומד הציבור הרחב. הוא עומד מול לחצים קשים במשרדו לבד בחזית בניין ארץ ישראל, אך לא היינו מגיעים לצמתי ההחלטה החשובים הללו ללא האחדות. אורי עושה עבודת קודש ויחד נמשיך את התנופה להנהגה".