בנט: המענה למחבלים - התיישבות

למרות מזג האוויר הסוער, השתתפו הבוקר שרי הבית היהודי בנטיעות בגוש עציון

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 24/01/16 11:08 יד בשבט התשעו

בנט: המענה למחבלים - התיישבות
מרק ניימן / לעמ, צילום: מרק ניימן / לעמ

למרות הסערה, שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד הגיעו הבוקר (א׳) לנטוע עצים בישוב תקוע שבגוש עציון.

שר החינוך נפתלי בנט אמר כי המחבלים פועלים מתוך תקווה לשבור את רוח העם, והעם יענה למחבלים בהתיישבות ובנייה: "משחר הציונות היה טרור. המענה תמיד היה: התיישבות והתקפה. המחבלים פועלים מתוך התקווה לשבור אותנו. רק כשהם יבינו שאנו צומחים, רק כשהם יבינו שאין תוחלת למדינה פלסטיני כאן, הם ישלימו עם קיומנו".

שרת המשפטים איילת שקד אמרה כי למרות הרצח הנורא של דפנה מאיר ז"ל, נמשיך לטעת ולצמוח: "התשובה הראויה אותה יש להדגיש באוזני אויבנו היא כי את רוחו של עם ישראל לא ניתן לשבור, וכי מתוך האסון הגדול אנו נמשיך לטעת ולצמוח, ולפתח את מפעל ההתיישבות בארץ ישראל האהובה".

בנט ושקד בחרו לטעת עץ בגוש כדי להדגיש לדבריהם את החיים, הצמיחה וההתפתחות במקום. השניים הגיעו לחזק את תושבי הגוש ולומר להם בקול אחיד וברור: אין בכוחם של אירועי טרור ופיגועים להחליש את חוסנה של מדינת ישראל ואזרחי, התשובה לטרור היא צמיחה.

(צילום: מרק ניימן / לעמ)

ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל אמר כי מהנטיעות יהנו בעתיד הילדים של ההתיישבות: "אנחנו נוטעים למרות שלא נהנה מהעץ מתוך ידיעה שהבנים שלנו יהנו וכי עם ישראל תמיד ישאר פה בגוש עציון".

לנטיעות הצטרפו גם ח״כ שולי מועלם, סגן ראש המועצה משה סוויר, ומנהל אגף חינוך במועצה אריאל ניסן. טקס הנטיעות התקיים בבי"ס אח"י, בו לומדים תלמידים דתיים וחילונים יחד וממקום מטרים ספורים מהמקום בו נדקרה לפני מספר ימים מיכל פרומן.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/124201636353.mp4[/embed]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן