בנט: המטרה היא למנוע שחרור מחבלים בעתיד

יו"ר "הבית היהודי" התייחס לשחרור המחבלים הצפוי וטען כי "מדינת ישראל מבזה את עצמה כבר 20 שנה בעסקאות שחרור מחבלים - והגיע הזמן לשים לזה סוף"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 28/10/13 09:54 כד בחשון התשעד

בנט: המטרה היא למנוע שחרור מחבלים בעתיד
כנס רמלה, צילום: כנס רמלה

השר נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, התייחס אמש (א‘) להחלטת הממשלה על שחרור מחבלים נוספים היום, זאת במסגרת המו“מ המדיני מול הפלסטינים. בדברים שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, הזכיר בנט כי מדובר בהחלטה שהתקבלה כבר לפני כחודשיים - חרף התנגדות ”הבית היהודי“.

”כשר בממשלת ישראל אני נושא באחריות לכך. מרגע שההחלטה התקבלה, היא מחייבת את כולם, כולל המתנגדים“, הבהיר בנט, ”היום עלתה הצעת חוק שימנע מממשלת ישראל לעשות זאת שוב, בעתיד. לא קשור כלל לשחרור הנוכחי ולמו"מ הנוכחי עם הפלסטינים“.

בנט הסביר כי מטרתה של הצעת החוק היא ”לקבוע אחת ולתמיד קו אדום“. הוא ציין כי ”מדינת ישראל מבזה את עצמה כבר 20 שנה בעסקאות שחרור מחבלים, והגיע הזמן לשים לזה סוף, יש כאן שכל ישר. שרי הבית היהודי וישראל ביתנו תמכו בחוק למניעה עתידית של שחרור מחבלים. לצערי שרי הליכוד (לבנת, סער ועוד) התנגדו לחוק. זכותם. לכן ההצעה נפלה“.

”שחרור מחבלים אינו מוסרי, הוא מחליש את ישראל, מסכן את אזרחי ישראל ואנחנו נמשיך להילחם בכך בכל דרך דמוקרטית אפשרית“, סיכם בנט.