בנט הודיע כי חוק ההסדרה יעלה להצבעה ביום ראשון

בישיבת סיעת הבית היהודי אמר בנט כי "זהו חוק הסדרה אך גם חוק נורמליזציה. אנו ממשלת ימין, לשם כך נבחרנו". במטה המאבק בירכו ואמרו: "שרי הממשלה מבינים כי הגיעה העת לשנות את מעמד ההתישבות ולהציל את עמונה ברגע האחרון"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 07/11/16 15:52 ו בחשון התשעז

בנט הודיע כי חוק ההסדרה יעלה להצבעה ביום ראשון

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הודיע בפתח ישיבת סיעת הבית היהודי כי חוק ההסדרה יעלה להצבעה בועדת השרים לענייני חקיקה ביום ראשון הקרוב.

"אני מצפה מכל חברי הממשלה לתמוך במהלך. מדובר באזרחי ישראל נורמטיביים שמשרתים בצה"ל, משלמים מסים וממלאים את כל חובותיהם לחברה. מנגד - הם חשופים לאפלייה קשה בגלל מקום מגוריהם. זהו חוק הסדרה אך גם חוק נורמליזציה. אנו ממשלת ימין, לשם כך נבחרנו, ואת זאת נבצע" אמר בנט.

"אנו מברכים את השר, יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט על התעקשותו להעלות בועדת שרים לענייני חקיקה ביום ראשון הקרוב את חוק ההסדרה ומאמינים כי החוק יעבור ברוב גדול של שרי הממשלה" מסרו במטה המאבק על עמונה. "הגיע העת לשנות את המצב האבסורדי שבו תושבי יהודה והשומרון חיים תחת עננת פינוי בכל פעם כאשר קמים גופי השמאל הקיצוני הפועלים להרוס את ההתיישבות".

"הצעת החוק תביא לידי מצב כי עמונה לא תפונה ויוסדרו עוד אלפי בתים בהתיישבות. אין לנו ספק כי שרי הממשלה מבינים כי הגיע העת לשנות את מעמד ההתיישבות כולה ולהציל את עמונה ברגע האחרון".