בנט הודה: אני הפעלתי את החוקר הפרטי - ואני גאה בכך

יו"ר "הבית היהודי" התייחס לראשונה לפרשת קניית הקולות במפלגתו והודה כי שכר את שירותיו של משרד חקירות בעקבות חשדות על פגיעה בטוהר המפקד - בהיקפים גדולים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/02/13 14:43 טז באדר התשעג

בנט הודה: אני הפעלתי את החוקר הפרטי - ואני גאה בכך
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, התייחס היום (ג‘) לראשונה לפרשת קניית הקולות במפלגתו, שנחשפה אמש באמצעי התקשורת. בישיבת סיעה שהייתה פתוחה לתקשורת, הודה בנט כי הוא עומד מאחורי הזמנת שירות משרד החקירות אשר פעל במהלך תקופת הפריימריז במפלגה - והבהיר כי עשה זאת לאחר שהגיעו לאוזניו דיווחים על פעילות לא חוקית מצד חלק מהמתמודדים.

"במהלך תקופת המפקד הגיעו לידינו חשדות על פגיעה בטוהר המפקד ופעילות בהיקפים גדולים. הוריתי על בדיקה שהתמקדה רק בטוהר הבחירות ובטוהר המפקד. הבדיקה העלתה שאכן הייתה פגיעה כזאת", אמר בנט שהודה כי "בעקבות הבדיקה נפסלו אלפי מתפקדים. אני גאה על המהלך. בזכותו המפקד נותר נקי. הממצאים הועברו כבר אז, לפני חצי שנה, לרשויות החוק".

בנט ציין כי ”כל עוד מתקיימת חקירת משטרה על כולנו לתת גיבוי לכל החברים. אני מקווה שהבדיקה תסתיים במהרה והסיפור יהיה מאחורינו".

בשולי הדברים התייחס בנט למגעים הקואליציוניים ואמר כי "המשא ומתן עוסק כרגע במהות בעמדות ובקווי יסוד ואלה חדשות טובות. נכנסנו לתהליך מהותי של משא ומתן לקראת הקמת ממשלה. אני מקווה שנקים ממשלה במהרה - זה אפשרי".