בנט בשיחה סגורה: נתניהו חושב שאנחנו פראיירים

בשיחה סגורה עם פעילים תקף בנט בחריפות את נתניהו והאשים: "הוא בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר. לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים וליברמן את החוץ. הוא נמנע ממו"מ מהותי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/04/15 09:08 יג בניסן התשעה

בנט בשיחה סגורה: נתניהו חושב שאנחנו פראיירים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הסכסוך בין הבית היהודי לליכוד נמשך במלא עוזו, ושובר שיאים חדשים, לאחר שבשיחה סגורה נשמע יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כשהוא תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען שהוא חושב שהציונות הדתית פראיירים.

"ראש הממשלה בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר", תקף בנט בשיחה עם פעילים, שתוכנה הגיע לגלי צה"ל. "לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים וליברמן יקבל את החוץ. לא כתוב בטאבו שש"ס ידרסו אותנו בתחום הדתות. הכל כתוב בטאבו חוץ מהבית היהודי כי אנחנו ערכיים ואנחנו נכנסים מתחת לאלונקה".

בנט טען עוד כי נתניהו נמנע ממשא ומתן מהותי זאת למרות שהשניים נפגשו מספר פעמים מאז הבחירות. "נפגשתי פעמיים עם נתניהו והוא נמנע ממשא ומתן מהותי. אין לו ממשלה בלעדנו. בלעדי ישראל ביתנו דווקא תהיה ממשלה".

בתוך כך, אמר בנט שלשום בערוץ הכנסת היא הוא לא זוכר שהבטיח לאיילת שקד את תיק המשפטים או בטחון הפנים, זאת למרות שבמערכת הבחירות הוא התחייב לכך. "ברור לחלוטין שאת מכניסה לפה שלי דברים שלא אמרתי", אמר בנט למגישה. "אני לא זוכר שום דבר כזה שנאמר בשמי".

למרות טענות בנט, הוא אכן אמר את הדברים במהלך נאום שהוקלט, כך שנראה שהוא מנסה לסגת עתה מהתחייבותו. "אנחנו נדרוש את תיק המשפטים ואת התיק לבטחון פנים אלינו כדי לתת את תיק בטחון הפנים לחברת הכנסת איילת שקד", אמר בנאום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן