בנט במכינת עלי: נתניהו הוא הנהג, אבל לראשונה אנחנו עם יד על ההגה

שבוע לאחר ביקורו של נתניהו במכינת בני דוד בעלי הגיע יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט למכינה ושוחח עם התלמידים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 18/02/15 17:26 כט בשבט התשעה

בנט במכינת עלי: נתניהו הוא הנהג, אבל לראשונה אנחנו עם יד על ההגה
גור דותן, צילום: גור דותן

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הגיע היום לביקור במכינה הקדם צבאית בעלי, שם פגש את רבני המכינה והעביר שיחה לתלמידים במהלכה אמר: "התחלנו מהלך גדול והיום אנחנו עם יד על ההגה, ראש הממשלה נתניהו הוא הנהג, אבל לראשונה אנחנו עם יד על ההגה. אנחנו רוצים להמשיך את המהלך הזה כדי להמשיך ולעשות למען עם ישראל ועשינו הרבה".

בנט הציג את הישגי הבית היהודי בכנסת היוצאת, "פעלנו רבות בכלכלה, עצרנו את שחרור המחבלים, העברנו את חוק משאל העם שהיה רק בגדר חלום שנים רבות והחזרנו את משוחררי שליט לכלא. רק אם נהיה גדולים וניכנס לממשלה נוכל להמשיך בזה. הצבענו ליכוד פעם אחת והחזירו את חברון, הצבענו ליכוד שוב וקיבלנו את ההתנתקות, הצבענו שוב ליכוד ושמענו את נאום בר אילן. רק אם נהיה שם נוכל לעצור את הדברים האלו", אמר בנט ורמז לביקורו של נתניהו בשבוע שעבר במכינה.

עוד הוסיף: "כל הזמן בוחנים אותנו על החמישה אחוז שטעינו בהם ושוכחים את התשעים וחמישה אחוז האחרים, הולכים ומצביעים למפלגות שאפילו לא נמצאות בתשעים וחמישה אחוז, יש מה לתקן זה נכון ואנחנו נשמח שכל מי שרואה מה יש לתקן יבוא וייכנס מתחת לאלונקה וישפיע. לכם יש את הזכות כי אתם דור שמשוחרר מכל מיני תפיסות שעצרו אתכם אז בואו ותשפיעו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן