בנט: אסור להגיע למצב בו תוקם מדינה פלסטינית

יו“ר ”הבית היהודי“ טוען כי בתגובה להחלטה הצפויה באו“ם על הכרה במדינה פלסטינית כמדינה ”משקיפה“, יש צורך בצעדי תגובה ברורים של ישראל. ח“כ אריאל, יו“ר ”תקומה“, קורא לספח בתגובה את שטחי C

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/11/12 11:28 יד בכסלו התשעג

בנט: אסור להגיע למצב בו תוקם מדינה פלסטינית
Official White House Photo by Lawrence Jackson, צילום: Official White House Photo by Lawrence Jackson

יו“ר מפלגת ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, מתייחס היום (ד‘) לכוונת הרשות הפלסטינית לבקש מחר את שדרוג מעמדה באו“ם למדינה משקיפה. דווקא בכ“ט בנובמבר, ההערכות הן כי הצעת הפלסטינים תאושר ברוב משמעותי, למעמד של ”מדינה משקיפה שאיננה חברה“ באו“ם.

בנט התייחס היום למהלך וטען כי "השבוע, אחרי חגיגות החמאס בעזה, אנחנו עומדים להעניק לפלסטינים את הסיבה למסיבה השבועית, והפעם ברמאללה. אסור שנגיע למצב שבו תחת הממשלה הנוכחית מוקמת מדינה פלסטינית. זה הזמן להודיע מה יהיו צעדי התגובה של מדינת ישראל, וכך לעצב את העתיד ולא להיגרר אחריו“.

גם ח“כ אורי אריאל, יו“ר ”תקומה“, ציין כי התגובה להחלטה באו“ם ”חייבת להיות מאוד ברורה: שטחי C ישראלי. המענה הצודק והמתחייב על הבקשה הדו צדדית של הפלסטינים הוא סיפוח שטחי C שבאחריות ישראלית. על הפרה חד צדדית של הסכמי אוסלו האומללים צריך להגיב במענה חד צדדי וברור! כל תגובה רכה אחרת תגרור את ישראל למלחמת התשה מדינית בדיוק כפי שקרה אחרי התגובה הרופסת מול החמאס בעת שירה את הפצמ״ר הראשון מעזה“.