בנט: אני לא שפוט של אף אחד

בראיון לרינו צרור התייחס בנט לנושא ההתייעצות עם רבנים והצהיר כי הוא אינו שפוט של אף אחד וכל ההחלטות נעשות על ידי הסיעה בלבד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 12/03/15 12:43 כא באדר התשעה

בנט: אני לא שפוט של אף אחד
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שר הכלכלה, נפתלי בנט, התייחס בראיון לרינו צרור בגלי צה"ל לנושא ההתייעצות עם רבנים והצהיר כי למרות שנראה שהמפלגה חזרה להתייעץ באופן שוטף עם רבנים לא מדובר בשינוי גישה. "אני לא שפוט של אף אחד", הצהיר בנט ואמר כי כל ההחלטות גם בקדנציה הקודמת וגם עתה מתקבלות בסיעה.

יו"ר הבית היהודי התייחס גם למצב בסקרים ואמר כי בשבועיים האחרונים המפלגה עולה במנדט כל שבוע, "הסיבה שבאים אלינו כי מבינים שאתה יכול להיות גם ימני וגם חברתי. רק השבוע חתמתי על העלאת שכר המינימום וגרמתי לירידת מחירי הגבינות הצהובות ב-30%", אמר בנט.

הוא הוסיף, כי לפני כמה ימים הגיע להבנה שהבחירות האלה הן על השאלה איזו מדינה אנחנו רוצים מדינה יהודית או מדינה כללית, "האם אנו רוצים מדינה שרוצה לאזרח מאות אלפי אריתראים ולמסור חלקי ארץ לערבים. אני אומר לא, אנחנו מדינה יהודית ואני לא מוסר סנטימטר אדמה לערבים ותוך כדי גם להילחם בטייקונים ולהוריד את מחירי המזון ואני גאה בזה", אמר בנט נחרצות.

בנט התייחס שוב למפלגת יחד ואמר, "כואב לי על פיצולים, יצאנו לגלות לפני 2000 שנה בגלל הפיצולים. יחד היא מפלגה מיותרת".

צרור ביקש את התייחסותו של בנט למאמרו של חגי הוברמן על אלמנתו של חלל צה"ל דולב, ואמר כי הכותרת של הוברמן הייתה מזעזעת ולא ראויה, "זה חלק מהקיטוב של הגרבוזים מכל הצדדים, די כבר, כולנו אחים. גם בוז'י אח, גם אם אני חלוק עליו, בסוף כולנו עם אחד" אמר בנט.