בנט: אבו מאזן הכריז מלחמה על ישראל

יו"ר הבית היהודי מגיב על הפיגוע בירושלים בזעם, ומאשים באופן ישיר את אבו מאזן באחריות: "אבו מאזן, מגדולי הטרוריסטים שהצמיח העם הפלסטיני, נושא באחריות ישירה לדם יהודים שנשפך בטלית ותפילין"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/11/14 08:30 כה בחשון התשעה

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט מגיב הבוקר (ג') על הטבח בבית הכנסת בהר נוף בירושלים בזעם ומאשים את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן באחריות לפיגוע. לדבריו, "אבו מאזן, מגדולי הטרוריסטים שהצמיח העם הפלסטיני, נושא באחריות ישירה לדם יהודים שנשפך בטלית ותפילין".

"בזמן שאנחנו עסקנו בהזיות על תהליך מדיני, הכינו לנו הפלסטינים תשתית טרור והסתה השלובים זה בזה. גם קונספציית הבטונדות לא עוצרת את הטרור אלא מעודדת אותו. אבו מאזן הכריז מלחמה על ישראל ועלינו להתייחס לכך בהתאם״.

בפיגוע הבוקר (ג') בבית הכנסת קהילת יעקב, בשכונת הר נוף בירושלים, נרצחו ארבעה מתפללים בידי שני מחבלים. המחבלים, תושבי ג'אבל מוכבר במזרח ירושלים, נכנסו למתחם בית הכנסת והחלו לתקוף את המתפללים באמצעות גרזנים, סכינים ואקדח.

זמן קצר מאוד לאחר שהחלו המחבלים בטבח, נכנסו שני שוטרים שהיו במרחק קצר מהמקום והחלו לנהל קרב יריות עם המחבלים. השוטרים הצליחו לנטרל ולהרוג את המחבלים, אך שוטר אחד נפצע פצעים קשים בירך והובל לבית החולים. שישה פצועים נוספים פונו לבתי החולים בירושלים, כשאחד מהפצועים נמצא במצב קשה מאוד.