בנו של אלשיך: הסרטון מגמתי. הכי כואב לו על קהילת יוצאי אתיופיה

הגנה מבית: איתן אלשיך, בנו של מפכ"ל המשטרה, יוצא להגנת אביו וטוען כי מנסים לסלף את דבריו. "הוא לא מתרגש מהתקשורת. הטעו את הקהילה האתיופית לחשוב שהמשטרה גזענית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/08/16 09:56 כז באב התשעו

מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, זוכה היום לגיבוי מקרוב. אחרי שהשר ארדן יצא להגנתו, כותב היום בנו של המפכ"ל, איתן אלשיך, פוסט בפייסבוק בו הוא תוקף את התקשורת וגורמים שונים שלטענתו מטעים ופוגעים בקהילת יוצאי אתיופיה.

"בתקשורת פורסם סרטון קצר, ערוך, מגמתי ומסלף" טוען אלשיך הצעיר, שפירסם את סרטון התשובה המלא של תשובת אביו. הוא מוסיף כי "אי אפשר להבין לא נכון את הנאמר, אחרי שמקשיבים לתשובה המלאה". בנו של המפכ"ל תקף את מי שבחר לגנות אביו בקרב נבחרי הציבור, "לצערי כל חברי הכנסת שלנו לא התביישו ללהג עוד לפני שראו את הסרטון המלא".

[embed]https://www.facebook.com/THFOF/videos/vb.100000347714437/1238955442792701/?type=2&theater[/embed]

"כבר בתחילת התפקיד שלו הבנו שהוא לא מתרגש מהתקשורת" טען איתן אלשיך, אך הבהיר כי אביו חש כאב על הפגיעה בקהילת יוצאי אתיופיה. "מה שכן חורה לו, זה הפגיעה בקהילת יוצאי אתיופיה. הנתק שנגרם כתוצאה מתקשורת עקומה, והפגיעה בקהילה שלימה, שהטעו אותה לחשוב שהמשטרה גזענית ורוצה ברעתם. זו הסיבה שהוא שוחח עם ראשי הקהילה עד 2 בלילה. אחד אחרי השני".

לדבריו , אביו עשה כן "לא כי האירוע פוגע לו ב'שם'. ולא כי בלגן מסכן לו את התפקיד. (כי זה לא. פשוט כי כולם סביבו, וכל מי שנכח באולם, יודע, שזה פשוט לא מה שהוא אמר. ואיך שהציגו את זה, אלו פשוט לא דעותיו)". אלא, "כדי לצרף אותם לאחד, להתחבר, ולא להיות שותפים למהלך האנרכיסטים, שמשחקים בקהילה. הנזק שנגרם לקהילה הוא עצום! הוא מחזיר את כולנו כמה צעדים אחורה ברצון שלנו לחבר את כולנו לרקמה אנושית אחת".