בנות האולפנא השתוללו עם רכבים ברחבת בית הספר

השתללות מיותרת: בנות האולפנא החליטו לציין את פתיחת שנת הלימודים בנהיגה פראית עם שני רכבים בתוך הרחבה של האולפנא. משרד החינוך: "האירוע התרחש ללא ידיעת ההנהלה והצוות החינוכי בביה"ס והוא מטופל בחומרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/16 18:01 ג באלול התשעו

בנות האולפנא השתוללו עם רכבים ברחבת בית הספר

בנות אולפנת בני עקיבא 'חן במדבר' בבאר שבע החליטו לחגוג את פתיחת שנת הלימודים בבדרך מקורית ומסוכנת מאוד.

בתיעוד שהגיע ל"אור ירוק" נראות מספר תלמידות נוסעות בשתי מכוניות ברחבת בית הספר, כשכמה מהן יושבות על אדן חלון המכונית, וחלקן אף שוכבות על מכסה המנוע של הרכב הנע במהירות. מלבד הסכנה בהתנגשות בין שני כלי הרכב שעלולים היו להתנגש, הנערות שהתקרבו לכלי הרכב עלולות היו להדרס. סכנה נוספת הייתה אם הנוהגות היו בולמות בפתאומיות מה שהיה עלול לגרום לאחת הנערות ליפול מהרכב אל האספלט ולהפגע באורח קשה.

[embed]

]

במהלך כל ההשתוללות המתועדת, ולמרות צפירות וצעקות רמות, לא הגיע איש מצוות בית הספר כדי לעצור את האירוע לפני שיקרה אסון.

שמואל אבואב מנכ״ל עמותת אור ירוק: ״בית הספר אמור להיות מקום שמגן על הילדים ולא חושף אותם לסכנות מיותרות. אף הורה לא היה רוצה שהילדה שלו תסתכן כך בבית הספר. משרד החינוך חייב לוודא כי תופעות כאלו לא מתרחשות בין כתלי בית הספר, מקום שצריך לחנך לבטיחות בדרכים ולהוות דוגמא לכך״.

במשרד החינוך, מחוז הדרום, הגיבו ואמרו: "מדובר באירוע שהתרחש ללא ידיעת ההנהלה והצוות החינוכי בביה"ס, ולפיכך הוא מטופל בחומרה רבה בשני היבטים: בהיבט המשמעתי מול התלמידות ובהיבט הפדגוגי על-ידי גיבוש תוכנית חינוכית שנושאיה הם קדושת החיים, חשיבות נהיגה בטוחה וזהירות בדרכים. משרד החינוך מוביל תפיסה חינוכית לפיה על כל מוסד חינוך לפעול ליצירת סביבה בטוחה ומוגנת עבור תלמידיו ועבור כלל באי המוסד החינוכי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן