בן גביר תובע מתכניתה של לוסי אהריש 100 אלף שקל: הכפישו אותי

פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר פנה להפקת תכניתה של לוסי אהריש בדרישה לפצותו, לאחר שחברת הפאנל בתכניתה של אהריש, שני נחשוני, אמרה כי בן גביר מדיח את נערי הגבעות לפשע

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/09/14 16:09 ח באלול התשעד

בן גביר תובע מתכניתה של לוסי אהריש 100 אלף שקל: הכפישו אותי
איתמר בן גביר, צילום: איתמר בן גביר

פעיל הימין, עורך הדין איתמר בן גביר תובע את הפקת תוכניתה של לוסי אהריש ודורש שיפצו אותו בסך של כמאה אלף שקלים. בפניה רשמית שהעביר פעיל הימין להפקת תכניתה של אהריש, הוא טוען כי חברת הפאנל בתכניתה של אהריש, שני נחשוני, הכפישה את שמו לאחר שאמרה שעו"ד בן גביר "לא רק מייצג את נערי הגבעות ומביא לשחרורם אלא שהוא גם מדריך אותם, מדיח אותם לפשע ושולח את הנערים לבצע את מעשה הפשע הללו".

"כפי שידוע לכם דברים אלה הם בבחינת שקר גמור והוצאת שם רע ולשון הרע", כתב בן גביר במכתב בו דרש כי הפקת התכנית ועורך התכנית יפצו אותו. "אמנם נכון הוא שאני מייצג רבים ממי שנחשדים במעשים המכונים 'תג מחיר' ואולם מכאן ועד לטענה כי הח"מ מדריך אותם לפשע, שולח אותם וכדומה המרחק רב, ויש להצטער שהגברת נחשוני לא מבינה מה תפקידו של עורך דין במדינה דמוקרטית".

"הדברים של הגברת נחשוני הביאו להשפלתי, גרמו לביזוי שלי עשו אותי מטרה לשנאה בוז ולעג אף גרמו לפגיעה במשלח ידי. היות והתוכנית שודרה בשידור חי, הרי מצאתי לנכון לפנות אליכם ולבקש פרסום התנצלות, כמו כן, במהלך שיחות עם מגי, ובעקבותיהן עם עמית הצעתם שאני אופיע בתוכנית, ובמהלכה תתנצל הגברת נחשוני בפני דא עקא שעד ליום זה, לא תואם כל תאריך. זאת למרות ש חזרתי ופניתי לאחרונה שוב ושוב לעמית ואולם אין קול ואין עונה", הוא מוסיף ודורש כי הפיצוי בסך מאה אלף שקלים יתקבל תוך לא יותר מאשר 7 ימים, לצד התנצלות והבהרה במהלך התכנית בנוסח המקובל עליו. במידה ולא יעשו כן, אומר בן גביר. “אאלץ לנקוט נגדכם בהליכים משפטיים.