בן גביר: דרעי אחראי על שפיכות דמים של אלפי יהודים

פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר תקף את יו"ר ש"ס שהשווה את העולים להר הבית לאוכלים ביום כיפור. "לא ברור כיצד דרעי, שכבר הביא עלינו את אוסלו, ואחראי להסכם ששפך דמם של אלפי יהודים, מעז לדבר בכלל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/11/14 09:35 טז בחשון התשעה

בן גביר: דרעי אחראי על שפיכות דמים של אלפי יהודים
איתמר בן גביר, צילום: איתמר בן גביר

"דרעי אחראי על שפיכות דמים של אלפי יהודים. איך הוא בכלל מעז לדבר", כך אומר פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר כשהוא תוקף בחריפות את יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי שטען בערוץ 2, בהמשך לדברי הרב יצחק יוסף כי "לעלות להר הבית זה כמו לאכול ביום כיפור, זו מיתה בידי שמיים"

"דרעי שהביא עלינו את הסכמי אוסלו הוא זה אחראי על שפיכות דמים של אלפי יהודים, עד היום אנחנו סובלים מההשלכות של מעשיו , וודאי הוא לא יכול להטיף ליהודים העולים להר הבית", אומר בן גביר. לדבריו, "זה נכון שיש רבנים הסבורים שאסור להיכנס להר הבית, אך לכולי עלמא ברור שאסור לתת לאוייבים להיכנס להר, זו ההלכה שאין גדול אחד בישראל שחולק עליה, ולא ברור כיצד דרעי שכבר הביא עלינו את אוסלו, ואחראי להסכם ששפך דמם של אלפי יהודים, מעז בכלל לדבר ועוד להניף אצבע מאשימה כלפי יהודים צדיקים".

בן גביר מזכיר כי בזכות ההימנעות של דרעי ומפלגת ש"ס הסכם אוסלו יצא לדרך: "לא נשכח ולא נסלח לאריה דרעי, והאמת היא שבשנים האחרונות עשה את הרושם שהוא מבין שיש לו גיבנת ובסדרת ראיונות לפני הבחירות הוא ניסה להסביר שהוא חתך ימינה, אך דרעי נשאר דרעי, תמיד לפני הבחירות הוא ימין ולאחריהם הוא שמאל, ולמעשה הכוח היחיד שלו הוא ההתחברות לשמאל, כך היה בעבר וכך יהיה בעתיד".

"מצחיק שדרעי מדבר על עבירות כאלה ואחרות, והופך להיות אחראי על פנקס החשבונות של הקב"ה ודאי כאשר הוא משווה בין מי שעולה להר הבית למי שאוכל ביום כיפור. חבל עוד יותר שבראיון הוא לא נשאל האם מי שמסר שטחי מולדת ומסר נשק למחבלים דומה גם הוא למי שאוכל ביום כיפור, או שמא מי שהורשע בשוחד וקיבל דבר במרמה דומה גם הוא למי שאוכל ביום כיפור", ממשיך בן גביר ותוקף. "מכל מקום את כל העבירות הללו עשה דרעי, והיה מצופה ממנו לשבת בשקט ועשות תשובה אמיתית על החטאים שלו, ולא לחזור להיות אריה דרעי הישן - אהוב ליבם של אנשי השמאל והמחבלים מתוניס".