בן גביר בהשקת עוצמה יהודית: בנט הוא אח של טיבי

בכנסת השקת מפלגת עוצמה יהודית של מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר תקף בן גביר את בנט: "בנט הוא אח, אבל אח של אחמד טיבי"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/12/14 08:32 ג בטבת התשעה

בן גביר בהשקת עוצמה יהודית: בנט הוא אח של טיבי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לעיני כמה מאות פעילים נלהבים הושק אמש (ד') קמפיין הבחירות של מפלגת 'עוצמה יהודית' של ד"ר מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר. באירוע, שהתקיים בפתח תקווה, הודיעו מנהיגי המפלגה החדשה-ישנה על התמודדותם לכנסת בבחירות הקרובות כשהרשימה עצמה תוצג בימים הקרובים.

בן ארי, שהתגאה בראיון ל'כיפה' לפני יומיים כי הוא אינו מוציא פרוטה על הקמפיין שנערך כולו על טהרת ההתנדבות אמר בנאומו "אנחנו לא מחפשים כיסאות ואני מבטיח לכם שלי אין ג'ובים לחלק לאף אחד. אתם תשלמו על החולצות ועל השלטים שתיקחו מכאן הערב כי לי אין עיתון ואין טלוויזיה כדי לקדם את האג'נדה שלנו".

עו"ד איתמר בן גביר תקף ישירות את יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט ואמר: "בנט הוא אח, אבל אח של אחמד טיבי. לא נשכח איך בנט גינה את ראש העיר אשקלון שדרש את ביטחון תושבי עירו, לא נשכח איך בנט ישב בממשלה שהקפיאה את ההתיישבות וששחררה מחבלים, הוא אינו מייצג אותנו".

עוד נשא דברים יו"ר ארגון להבה, בנצי גופשטיין שקרא להכנסת בן ארי לכנסת כנקמה על פעילות המשטרה כנגד ארגונו. כזכור, המשטרה פשטה בשבוע שעבר על משרדי 'עצמה יהודית' והחרימה ציוד כחלק מהחקירה שמתקיימת כנגד ארגון להבה.

בבחירות הקודמות קיבלה מפלגתו של בן ארי שנקראה אז - 'עוצמה לישראל', 66 אלף קולות, מרחק של כ-9000 קולות בלבד מאחוז החסימה. בעקבות העלאת אחוז החסימה בכנסת הנוכחית לקרוב לארבעה מנדטים, יצטרך בן ארי כמות מצביעים כמעט כפולה בכדי לחזור אל משכן הכנסת כחבר מן המניין.

בראיון ביום שלישי האחרון ל'כיפה' אמר מיכאל בן ארי בהתייחסו לאחוז החסימה הגבוה, "הבריונים שהעלו את אחוז החסימה לא יכריחו אותי ועוד עשרות אלפים להצביע למפלגות שמבצעות את מה שהשמאל אומר. בנט העלה את אחוז החסימה בכדי שיוכל לאחר מכן לטעון כי אני מבזבז את קולות הימין ומחליש אותו אך בפועל מי שהעלה את אחוז החסימה הוא זה שפגע בימין. אני מציע שמתוך אחריות בנט יפרוש שלא יתבזבזו קולות לימין".