בן ארי: מנסים להדיר אותי מ"האיחוד הלאומי"

בן ארי, המתנגד לריצה משותפת עם "הבית היהודי", הגיב למכתב האולטימאטום של חברי הכנסת אריאל וכצל'ה וטען כי הם "מנסים להוביל מהלך להוצאתי מהמפלגה לקראת מערכת הבחירות"

חדשות כיפה אורי פולק 20/02/12 19:40 כז בשבט התשעב

בן ארי: מנסים להדיר אותי מ"האיחוד הלאומי"
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

ח"כ מיכאל בן ארי, חבר סיעת "האיחוד הלאומי", טוען כי חבריו לסיעה מנסים להוביל מהלך להוצאתו מהמפלגה לקראת מערכת הבחירות הבאה. לטענת בן ארי, הוא נערך לכך שבמוקדם או במאוחר הוא ימצא את עצמו מחוץ ל"איחוד הלאומי".

"לצערי הרב הם מובילים מהלך כדי להדיר אותי מהמפלגה שבה אני חבר, בכל מיני דרכים כאלו ואחרות", אמר בן ארי לאתר "חב"ד אינפו", והסביר כי הוא אכן נערך לכך. "מצד אחד רצוני באחדות, ומצד שני אני מבין היטב כי יתכן ואמצא את עצמי מחוץ ל'איחוד הלאומי' במוקדם או במאוחר", הוא אמר.

בן ארי סבור כי "חייבים לערוך פריימריז פתוחים לציבור, כדי שהמצביעים שלנו יהיו אלו שיחליטו מי יכלל ברשימה". לטענתו, "כדי שכולם יראו האם הקו של המפלגה הוא של אנשים פושרים או של נאמנים לארץ הקודש בלי פשרות. שיטת ה'ריצ'רץ', לפיה כנגד כל חבר כנסת מה-'בית היהודי' ברשימה משותפת יהיה חבר כנסת אחר מה-'איחוד הלאומי' אינה מקובלת עליי".

"אינני רוצה להיות שותף למי שנלחם בהתיישבות ודוגל בעקרון של 'שתי מדינות לשני עמים' כביכול. לא הכל שווה כסף וקשרים, גם לא משרת שר. אני מעדיף מנהיגות ולא עסקנות. מה שברור הוא שאני כבר בגישושים, כי כבר מזמן אני לא טירון בפוליטיקה", ציין בן ארי.

מוקדם יותר דווח כי שניים מחברי הסיעה, אורי אריאל ויעקב (כצל'ה) כ"ץ, שיגרו מכתב אולטימאטום ליתר חבריהם לסיעה, בו הם דורשים מהם להגיע להסכם מיידי בעניין הריצה המשותפת בתוך הסיעה, לקראת מערכת הבחירות הבאה. השניים דורשים כניסה מיידית למשא ומתן ותשובה סופית עד לתאריך ה-14.3, בעוד פחות מחודש, לאחריו הם מתכוונים לקבל החלטה עצמאית בהתנהלותם לקראת מערכת הבחירות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן