בן ארי מאשים: אלי ישי מסרב להיפגש איתי

יו"ר עוצמה יהודית מיכאל בן ארי טוען כי במשך יותר מחודש וחצי הוא מבקש לקיים פגישה עם אלי ישי על מנת להקים רשימה משותפת טכנית, אך נענה בסירוב

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/01/15 10:47 ג בשבט התשעה

בן ארי מאשים: אלי ישי מסרב להיפגש איתי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר 'עוצמה יהודית' מיכאל בן ארי טוען כי במשך יותר מחודש וחצי הוא מבקש לקיים פגישה עם יו"ר 'יחד' אלי ישי על מנת לדון בהקמת בלוק טכני שיפרד לאחר הבחירות, אך בקשותיו נענות בסירוב.

"כבר חודש וחצי אני מבקש פגישה עם ישי, להקמת רשימה משותפת טכנית, לבחירות. ללא זהות אידאולוגית. זו דרישת הציבור, ההיגיון והאחריות. אך הוא מסרב להיפגש איתי. ומתעקש להתמודד לבד. כשיועציו אומרים לו שהוא ׳מקבל את המצביעים של בן ארי׳", טוען בן ארי בדף הפייסבוק שלו.

"ההתמודדות שלנו היא אידאולוגית ולא התחילה בעקבות סכסוך כלשהו, אלא מתוך דבקות בעמדות. חבל שלמרות הסקרים, ישי מתעקש להתנהג בחוסר אחריות ובסירוב מאוד תמוה להיפגש איתי", הוא מוסיף ומציין כי השמועות שמופצות על כך שהוא מערים קשיים הינם "חסרי שחר. לא נפגשנו, לא דיברנו".

בתוך כך, בפגישה בין הרב דב ליאור לאלי ישי ביום רביעי הקרוב, ושפורסמה ב'כיפה' לראשונה, שוחחו השניים אודות אפשרות להתאחד עם 'עוצמה יהודית'. הרב ליאור, שקרא במערכת הבחירות הקודמת להצביע לבן ארי, אמר כי הוא מעוניין ש'עוצמה יהודית' תרוץ ברשימה מאוחדת עם 'יחד' אך אלי ישי הסביר כי אינו מעוניין באיחוד המפלגות, כפי הנראה בשל דעותיו הקיצוניות של בן ארי שיקרינו על 'יחד', דבר שיגרום לאובדן מצביעים.

ממפלגת 'יחד' לא נמסרה תגובה לדברים.