בן ארי ואלדד שוקלים לרוץ ברשימה עצמאית

ח"כ מיכאל בן ארי אמר כי בכוונתו לפרוש מ"האיחוד הלאומי", בין היתר על רקע האפשרות לאחדות עם "הבית היהודי". לדבריו, "חלפה זמנה של הציונות הדתית כמגזר פוליטי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/10/12 11:07 כו בתשרי התשעג

בן ארי ואלדד שוקלים לרוץ ברשימה עצמאית
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

ח"כ מיכאל בן ארי מתכוון לפרוש ממפלגת "האיחוד הלאומי" ולרוץ ברשימה עצמאית, שתהווה למעשה את מפלגת הימין הקיצונית ביותר בכנסת, יחד עם ח"כ אריה אלדד.

בראיון לרדיו "קול חי" הסביר בן ארי כי הוא "לא רואה את עצמי שייך לגוש הדתי לאומי. אני דתי לאומי אבל אני חושב שחלפה זמנה של הציונות הדתית כמגזר פוליטי". לדבריו, הוא "בתיאום מלא עם ח"כ אריה אלדד. יש תוכנית לרוץ ביחד ולהתאחד עם מי שיתיישר עם הקו האידיאולוגי של שלמות הארץ".

בן ארי תקף את מפלגתו וציין כי במציאות הנוכחית "הם יודעים ש"בן ארי" שווה יותר משניים שלושה קולות שכל אחד מהם מביא. לכל מקום שאני הולך אני מביא איתי את ה40-50 אלף קולות. לכן הם חייבים אותי בפנים. הם רוצים אותי כ'זנב', אז אתם זורקים אותי למקום 8-9? אני הזנב שלכם שתקשקשו בו? האידיאולוגיה שלי לא ראוי לה שתאמר בהנהגה של רשימה כזאת מאוחדת? אז התשובה היא חד משמעי - לא".

"אנו נצא בהכרזה לריצה עצמאית ונמסור לציבור נתונים. צריך להבין שריצה שלי נפרדת מוסיפה כח לציבורים שמעולם לא הגיעו אליהם", הוא סיכם.